Liity jäseneksi!

FIM

FIM tarjoaa sijoittajille markkinoiden tehokkaimmat online-kaupankäyntiyhteydet NASDAQ OMX Pohjoismaisiin pörsseihin (Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina).

Etu Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenille vuonna 2014

Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenetuna tarjoamme:
- mahdollisuuden käydä osakekauppaa FIM Direct Online -kaupankäyntipalvelulla Helsingin pörssissä hintaan 0,15 % (minimi 8 €/toimeksianto) sekä Tukholman ja Kööpenhaminan pörsseissä hintaan 0,20 % (minimi 20€/toimeksianto). FIM Direct Onlinen käytöstä ei peritä kiinteitä kuukausimaksuja.
- ilmaisen säilytyksen suomalaisille, ruotsalaisille ja tanskalaisille osakkeille
- FIMin analyysipalvelut veloituksetta

Hyödyntääksesi kampanjaedun ilmoita asiakashakemuksessasi kampanjakoodi ”Osakesäästäjät”.

Mikäli olet jo Osakesäästäjien Keskusliiton jäsen ja FIM Direct asiakas, saat edun käyttöösi lähettämällä mailia osoitteeseen asiakastuki.direct@fim.com ja liittämällä viestiin kuitin jäsenmaksustasi.

Helppokäyttöinen palvelu omatoimisille sijoittajille

FIM Direct Online on harvemmin kauppaa käyville suunnattu selainpohjainen kaupankäyntipalvelu, jonka avulla voit käydä helposti kauppaa suoraan FIMin verkkosivuilla.

FIM Direct Online tarjoaa kaupankäyntiyhteyden lisäksi erilaisia teknisen analyysin työkaluja sekä kotimaisia uutispalveluja kaupankäynnin tueksi. Koska FIM Direct Onlinen käyttö ei edellytä erillisen kaupankäyntiohjelmiston asentamista, voit käydä kauppaa missä tahansa henkilökohtaisilla verkkopalvelutunnuksillasi.

FIM Direct Online -asiakkaana saat käyttöösi kaupankäyntiyhteyden NASDAQ OMX Nordic -pörssiin (Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina) sekä
– viivästetyn (15 min) kurssi- ja tarjousinformaation NASDAQ OMX Pohjoismaisista pörsseistä
sekä valikoiduista ulkomaisista pörsseistä
– FIM Direct -asiakastuen palvelut pörssien aukioloaikoina
– kaupankäyntiin ja säilytykseen liittyvät reaaliaikaiset raportit FIMin verkkopalvelusta
– viivästetyt uutispalvelut (OMX, Hugin)
– mahdollisuuden FIM Pankin limiittiin kaupankäynnin tehostamiseksi
– mahdollisuuden jättää tarvittaessa toimeksiantoja myös puhelimitse.

Käy kauppaa reaaliajassa
Nyt Direct Onlinessa on mahdollisuus seurata maksutta pörssikursseja reaaliajassa Markkinatieto-osiossa sekä syötettäessä toimeksiantoa. Ajantasaiset kurssit mahdollistavat reaaliaikaisen kaupankäynnin pohjoismaisissa pörsseissä. Reaaliaikaiset kurssit -etu on voimassa 30.4.2014 saakka.

Tutustu FIM Direct -tuoteperheeseen verkkopalvelussamme, www.fim.com, tai ota yhteyttä FIM Direct Asiakastukeen, puh. (09) 6134 6450 ja asiakastuki.direct@fim.com

Liity jäseneksi!