Liity jäseneksi!

LähiTapiola

Välityspalvelut

Tapiolan uuden verkkovälityspalvelun kautta (Online-toimeksiannot) voi tällä hetkellä käydä kauppaa Nasdaq OMX Helsingin ja Tukholman pörsseissä. Palkitsemme asiakkaitamme aktiivisuudesta alhaisemmilla perittävillä palkkioilla.

Globaalit ETF:t verkkopalvelussamme

Hajauta sijoituksesi ja toteuta näkemyksesi kustannustehokkaasti pörssinoteerattujen rahastojen eli ETF:ien avulla.  Globaalit ETF:t kaupankäynti löytyy markkinaseurantasivulta kohdasta ”Valitse lista > ETF”.

Osakkeet

Kaupankäyntipalkkio verkkovälityspalvelun kautta (suoraan hinnastomme mukaiselle tasolle 2):

NasdaqOMX Helsinki 0,15 %, kuitenkin vähintään 8,00 € / toimeksianto (normaalisti 1 tasolla 0,18 %, minimi 10 €)
NasdaqOMX Tukholma 0,15 %, kuitenkin vähintään 8,00 € / toimeksianto (normaalisti 1 tasolla 0,18 %, minimi 10 €)

Kaupankäyntipalkkio ulkomaiset ETF:t verkkovälityspalvelun kautta (suoraan hinnastomme mukaiselle tasolle 2):

Ulkomaiset ETF:t 0,15 %, kuitenkin vähintään 20 € / toimeksianto (normaalisti 1 tasolla 0,18 %, minimi 20 €)

Säilytyspalvelut ja raportointi

Säilytysasiakkaanamme käytössänne on reaaliaikainen raportointi verkossa veloituksetta, kaikissa eri sijoitustuotteissa.

Suomalaisten ja ruotsalaisten arvopapereiden säilytyksestä peritään 1.1.2013 alkaen hinnastomme mukaan:
2,48 € /kk (sis. alv) riippumatta lajeista ja määrästä.

Mikäli asiakkaan maksamat palkkiotuotot kalenterineljännekseltä saavuttaa 600 € on säilytys veloituksetonta. Ulkomaisten arvopapereiden ja joukkovelkakirjojen säilytyksestä perimme hinnastomme mukaan 0,05 % p.a. säilytyksen arvosta.

Sijoitustutkimus

Menestyksellisen sijoitustoiminnan tueksi tarjoamme jäsenistöllenne käyttöön Tapiolan sijoitustutkimuksen laatimat sijoitussuositukset ja markkinanäkemyksen veloituksetta.

Markkinainformaatio

Pieni pörssipaketti: 15 min viivästetty markkinainformaatio on veloituksetonta

• Osaketiedot
• Pörssi-ilmoitukset
• Tunnusluvut (Helsingin pörssi)
• Kurssihistoria (Helsingin pörssi)
• Sijoitustutkimus (arvo 20,00 € / kk)

Suuri pörssipaketti: reaaliaikainen markkinainformaatio 10,00 €/kk.

Maksuton asiakkaille
, joiden maksamat välityspalkkiot edelliseltä vuosineljännekseltä ylittävät 600 euroa.

• Osaketiedot
• Pörssi-ilmoitukset
• Tarjoustasojen syvyydet
• Toteutuneet kaupat
• Tunnusluvut (Helsingin pörssi)
• Kurssihistoria (Helsingin pörssi)
• Tapiola Pankin sijoitustutkimus (arvo 20,00 €/kk)

Pankkipalvelut

Lyhytaikaisempaan sijoittamiseen ja sijoituspalvelujen ns. vastatiliksi tarjoamme teille LähiTapiolan Käyttötiliä. Tilille maksetaan korkoa päiväsaldolle todellisten arvopäivien mukaan. Tilille saapuvat varat hyvitetään saman päivän arvolla ja se soveltuu siksi erinomaisesti likvidien varojen lyhytaikaiseen tallettamiseen. Tilin korko on sidottu Tapiola Prime korkoon (korkoehto Tapiola Prime -2,00 %). Tapiola Prime on tällä hetkellä 1,20 % (1/2014) ja alhaisen yleisen korkotason vuoksi tilille maksetaan nyt poikkeuksellisesti erillistä lisäkorkoa, eli tilin kokonaiskorko on 0,01 %.

Annamme teille erikseen aina tarjouksen määräaikaistalletuksesta tarpeenne mukaan.

Tarjouksen voimassaoloaika

Tämä tarjous on voimassa kalenterivuoden 2014.

Kuinka edut Tapiola Pankista

Helpoin tapa aktivoida jäsenedut on lähettää verkkoviesti kirjautuneena LähiTapiolan verkkopankkiin, jossa asiakas ilmoittaa nimensä ja jäsennumeronsa. Edut aktivoidaan heti viestin saavuttua.

Vaihtoehtoisesti jäsenedut voi aktivoida soittamalla LähiTapiola Pankin puhelinpalveluun numerossa 01019 5102 ma-pe klo 8-18.

Tutustu verkkovälityspalveluumme

Tapiola Pankin palveluhinnasto