Kuukausisäästäjän tuotto-odotuksia liioitellaan, ainakin aluksi

20.2.2019

Kuukausisäästäminen on tehokkain tapa kartuttaa varallisuutta ajan myötä. Idea on erittäin yksinkertainen, pitää vain päättää minkä verran palkasta haluaa siirtää esimerkiksi rahastoihin tuottamaan ja aika hoitaa loput.

Vertaislaina tekee yksityissijoittajasta pankkiirin

19.2.2019

Vanhan vitsin mukaan pankin perustaminen on kannattavampaa kuin sen ryöstäminen. Vertaislainat tekevät jokamiehestä ja -naisesta pankkiirin, joka voi lainata rahaa valitsemilleen asiakkaille. Samalla vertaislainayhtiöt ryöväävät itselleen asiakkaita niin perinteisiltä pankeilta kuin pikavippiyhtiöiltä.

Intohimosta miljoonaluokan kasvuyhtiöksi

29.5.2018

Huhtanen Capital Oy

Juha-Matti Huhtanen, 34-vuotias

Toimitusjohtaja, perustaja Huhtanen Capital Oy

Asuu Helsingin ydinkeskustassa (synt. Ilmajoki)

Perheeseen kuuluu 16kk poika ja vaimo

Juha-Matti on entinen huippu-urheilija,

Davos- Pysyykö maailmantalous vielä muuttamattomalla kurssillaan?

22.1.2018

Globaali talous on noussut vuosikymmenen alusta alkaen ja vahvat, positiiviset ennusteet yritysten tuloksentekokyvystä ovat asettaneet sijoittajalle lähes erinomaisen näyttämön. Osakkeiden osalta optimismi jatkuu jo kahdeksatta vuotta ja omaisuuserät ovat maailmanlaajuisesti kasvaneet 3,4 biljoonaa dollaria 2018 vuoden aikana.

Markkinoihin voi vaikuttaa monella tavalla

10.12.2015

Kilpailu- ja kuluttajaviranomainen (KKV) tekee yksittäisen kuluttajan kannalta tärkeää työtä. Tilausansoihin liittyvään aiheettomaan perintään puuttuminen aiemmin tänä vuonna on hyvä esimerkki.

Työ on tärkeätä,