Intohimosta miljoonaluokan kasvuyhtiöksi

Huhtanen Capital Oy

Juha-Matti Huhtanen, 34-vuotias

Toimitusjohtaja, perustaja Huhtanen Capital Oy

Asuu Helsingin ydinkeskustassa (synt. Ilmajoki)

Perheeseen kuuluu 16kk poika ja vaimo

Juha-Matti on entinen huippu-urheilija,

Davos- Pysyykö maailmantalous vielä muuttamattomalla kurssillaan?

22.1.2018

Globaali talous on noussut vuosikymmenen alusta alkaen ja vahvat, positiiviset ennusteet yritysten tuloksentekokyvystä ovat asettaneet sijoittajalle lähes erinomaisen näyttämön. Osakkeiden osalta optimismi jatkuu jo kahdeksatta vuotta ja omaisuuserät ovat maailmanlaajuisesti kasvaneet 3,4 biljoonaa dollaria 2018 vuoden aikana.

Markkinoihin voi vaikuttaa monella tavalla

10.12.2015

Kilpailu- ja kuluttajaviranomainen (KKV) tekee yksittäisen kuluttajan kannalta tärkeää työtä. Tilausansoihin liittyvään aiheettomaan perintään puuttuminen aiemmin tänä vuonna on hyvä esimerkki.

Työ on tärkeätä,

VW myöntää päästöhuijauksen – miten käy sijoituksen?

19.10.2015

Viisas Raha lehdessä 8/2015 kerrotaan Volkswagenin jääneen kiinni päästöhuijauksesta – ja myöntäneen asian. Muuta uutta tässä ei ole kuin se, että nyt joku on myöntänyt asian.

Vuoden ostopaikka

23.9.2015

Pörssien liikkeistä löytyy hämmästyttäviä käyttäytymispiirteitä, jotka toistuvat vuodesta toiseen. Yksi tällainen ilmiö on ns. kalenterianomalia, joista tunnetuin lienee ”sell in May” (myy toukokuussa). Sen mukaan osakkeita kannattaa omistaa marras-huhtikuussa,