Hyvää yhdessä -kampanja

Aktivoi e-lasku ja auta nuoria sijoituskokemuksen kartuttamisessa. Aktivoimiseen tarvitset vain jäsennumerosi! Ohjeet e-laskuun.

Jokainen e-laskuna maksettu jäsenmaksu vuodelle 2022 kasvattaa eurolla lahjoitussummaa Lukiolaisten sijoituskoululle. Summa menee lyhentämättömänä hyväntekeväisyyssalkkuun, jonka avulla nuoret pääsevät kokeilemaan sijoittamista.

Tavoitteenamme on saada kasaan 25 000 euroa. Yllämme tavoitteeseen kun 25 000 Osakesäästäjien jäsentä maksaa e-laskulla vuoden 2022 jäsenmaksun. Olethan mukana!

Luku kertoo kuinka moni on jo aktivoinut e-laskun, aktivoithan sinäkin!

Päivitämme lukua joka viikon maanantai. Viimeisin tilanne päivitetty 13.9.2021.

Mistä kampanja sai alkunsa?

Osakesäästäjien toimistolla olemme pohtineet, miten voisimme edistää säästämisen ja sijoittamisen ilosanomaa sekä laskea kustannuksiamme ilman palvelutason alentumista. Postilasku syö vuosittain varsin suuren summan rahaa aikaa vievän hallintotyön lisäksi. Koska haluamme vaikuttaa positiivisesti yhteiskuntaan ja ympäristöön, pohdimme, millä tavalla saisimme jäsenemme aktivoimaan e-laskun. Päädyimme kokeilemaan lahjoituskampanjaa nuorten sijoitusosaamisen kartoittamisen hyväksi.  Nyt pienellä teolla (e-laskun aktivoimisella ja jäsenyyden maksamisella) voi olla iso vaikutus monelle nuorelle!
"Haluamme, että kaikki nuoret saavat mahdollisuuden säästämisen aloittamiseen riippumatta siitä, ovatko heidän vanhempansa sijoittajia vai eivät." Victor Snellman, Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja

Lahjoituskohde

Lukiolaisten sijoittajakoulu on uusi, koko lukion ajan kestävä kurssi, jossa opiskellaan sijoittamisen ja osakesäästämisen perusteita innostavalla tavalla. Sijoittajakoulun kehitti alun perin historian ja yhteiskuntaopin opettaja Timo Holmström. TAT pilotoi kurssia lukuvuonna 2020–2021 seitsemän lukion voimin, ja syksyllä 2021 materiaalit ovat kaikkien lukioiden käytettävissä. Osaksi Sijoittajakoulua on rakennettu hyväntekeväisyyssalkkukonsepti, joka tarjoaa kaikille opiskelijoille omasta varallisuudesta riippumatta mahdollisuuden kokeilla sijoittamista käytännössä. Hyväntekeväisyyssalkun käyttäminen on vapaaehtoista, eikä ole edellytyksenä kurssin opettamiselle.

Kampanjan ohjeet:

• Jokainen e-laskuna maksettu jäsenmaksu vuodelle 2022 kasvattaa eurolla lahjoitussummaa Lukiolaisten sijoituskoulun hyväntekeväisyyssalkkuun. Jäsenmaksu tulee olla maksettu ajallaan.
    • Täältä löydät ohjeet e-laskun aktivoimiseksi.
    • Myös uudet jäsenet, jotka aktivoivat maksutavaksi e-laskun vuoden loppuun mennessä, huomioidaan kampanjassa.
    • Hyvää yhdessä -kampanjan kesto 18.8.-31.12.2021

Aiheeseen liittyvät uutiset

18.8.2021

Maksa jäsenmaksusi e-laskulla, lahjoitamme euron nuorten sijoitusosaamiseen. Jokainen e-laskuna maksettu jäsenmaksu vuodelle 2022 kasvattaa eurolla lahjoitussummaa Lukiolaisten sijoituskoulun hyväntekeväisyyssalkkuun,