Sijoittaja.fi – Ole oma salkunhoitajasi

Osakesäästäjien yhteistyökumppani Sijoittaja.fi tarjoaa palvelunsa Osakesäästäjien jäsenille alennettuun hintaan vuonna 2022. Puolueettomat sijoittajan työkalut tarjoavat kaiken olennaisen sijoituspäätöksiäsi varten. Sijoittaja.fi:n maksavana jäsenenä saat lukuoikeuden koko sisältöön ja käyttöösi kaikki sijoittajan työkalut.

• ETF-työkalu
    • Osaketyökalu
    • Indeksityökalu
    • Markkinaympäristö
    • Mallisalkkuja ETF- ja osakesijoittajalle
    • Kolme mallisalkkua osakesäästötilille
    • Tulosennusteet ja -seuranta

25 % alennus vuosijäsenyydestä

Suomen Osakesäästäjien jäsenenä saat 25 % alennuksen vuosijäsenyyden ostosta kuponkikoodilla. Kuponkikoodin löydät täältä (vaatii kirjautumisen).

Vuosijäsenyyden ovh 129 € ja edun jälkeen 96,75 € (sis. alv.)

Aktivoi etu, tee näin:

Saat edun käyttöösi heti jäsenmaksun maksettuasi.

Aktivoi etu

Klikkaa itsesi Sijoittaja.fi sivulle aktivoidaksesi etu.

Aktivoi etu

Syötä koodi

Valitse vaihtoehdoista "Vuosijäsenyys" ja syötä liittymisen yhteydessä kuponkikoodi. Koodin löydät täältä (vaatii kirjautumisen).

Käyttämällä alennukseen oikeuttavaa koodia vakuutan, että olen Osakesäästäjien jäsen. Annan Sijoittaja.fi:lle luvan luovuttaa Osakesäästäjille asiakkuuteeni liittyvien tietoja, kuten nimeni ja sähköpostini, Osakesäästäjien jäsenyydenvoimassaolon tarkistusta varten.

Etkö ole vielä jäsen, mutta haluat hyödyntää rahanarvoiset edut? Voit aktivoida edut heti, kun olet liittynyt jäseneksi.

LIITY JÄSENEKSI »