Alma Talent Shop

Osakesäästäjien jäsenet saavat Alma Talent Shopista sijoitusaiheista kirjallisuutta jäsenetuhintaan 25 % alennuksella. Tarjous koskee seuraavia kirjoja:

Seppo Saario: Miten sijoitan pörssiosakkeisiin (17., uudistettu painos)
painettu kirja ovh 52 €, tarjoushinta 39 €
e-kirja ovh 46 €, tarjoushinta 34,50 €

Petri Ukkola: Pörssi-ilmiöitä
painettu kirja ovh 45 €, tarjoushinta 33,75 €
e-kirja ovh 40 €, tarjoushinta 30 €

Hanna Silvola & Tiina Landau: Vastuullisuudesta ylituottoa sijoituksiin
painettu kirja ovh 69 €, tarjoushinta 51,75 €
e-kirja ovh 61 €, tarjoushinta 45,75 €

Osakesäästäjien tarjoushinnat saa voimaan syöttämällä ostoskorissa alennuskenttään etukoodin OSAKSETU. Alma Talent Shop toimii osoitteessa https://shop.almatalent.fi/.

Miten sijoitan pörssiosakkeisiin

Seppo Saario

Kaikkien aikojen eniten myyty suomalainen sijoitusopas. Kirja kertoo, miksi ja miten osakkeisiin kannattaa sijoittaa. Kirjassa on kolme kokonaan uutta lukua ja kuuluisassa Maraton-taulukossa on nyt huomioitu myös osinkojen vaikutus. Suurimpien yhtiöiden tuottoluvut kerrotaan kymmeneltä vuodelta.

17., uudistettu painos

painettu kirja ovh 52 €, tarjoushinta 39 €

e-kirja ovh 46 €, tarjoushinta 34,50 €

Pörssi-ilmiöitä

Petri Ukkola

Sijoittajalle tärkeintä on kokonaiskuvan hahmottaminen – niin nousukaudella kuin kriisin koittaessa.

Pörssi-ilmiöitä kuvaa Wall Streetin pitkiä syklejä, jotka tunnistamalla sijoittaja voi kasvattaa todennäköisyyttä hyödyntää pörssikurssien nousut ja välttää laskut myös Suomessa. Tärkeitä ovat myös sellaiset ilmiöt, joita sijoittaja voi konkreettisesti käyttää apuna osakepositionsa kasvattamisessa tai keventämisessä. Näistä sekä riskinkarttajat että -suosijat löytävät helposti omansa.

painettu kirja ovh 45 €, tarjoushinta 33,75 €

e-kirja ovh 40 €, tarjoushinta 30 €

Vastuullisuudesta ylituottoa sijoituksiin

Hanna Silvola, Tiina Landau

Vastuullinen sijoittaminen vaatii sijoittajalta uudenlaista osaamista, mutta sen avulla voidaan saavuttaa parempaa tuottoa, kilpailuetua ja tehdä liiketoiminnasta kestävämpää.

Tämä kirja tarjoaa tutkittua tietoa, käytännön vastuullisuusanalyysiä, esimerkkejä ja työkaluja. Asiantuntijoiden ja kokeneiden liike-elämän edustajien näkemykset täydentävät kuvaa sijoittajan vaikutusmahdollisuuksista sekä tulevaisuuden vastuullisuustrendeistä.

painettu kirja ovh 69 €, tarjoushinta 51,75 €

e-kirja ovh 61 €, tarjoushinta 45,75 €