Arvopaperi ja Arvopaperi.fi

Arvopaperin etu Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenille vuonna 2018

Tilaa nyt Arvopaperi 30 prosentin alennuksella! Saat Arvopaperin printtilehden kestotilauksena vuodeksi hintaan 109,90 euroa (norm. 157 euroa).
Arvopaperi ilmestyy kerran kuukaudessa, ja lisäksi tilaukseen sisältyy 4 Arvoasunto –lehteä ja syksyisin julkaistava Sijoitusrahasto-opas.
Arvopaperi tarjoaa riippumatonta ja monipuolista tietoa sijoittamisen tueksi. Lehti käsittelee laajasti osakesijoittamista niin suomalaisiin kuin kansainvälisiin osakkeisiin ja taulukko-osioon kootaan kuukausittain tulosennusteet sekä Suomesta että ulkomailta.
Tilaa lehti puhelimitse 030 51 4100 tai sähköpostitse tilaajapalvelu@almamedia.fi
Mainitse tilatessasi, että olet Osakesäästäjien Keskusliiton jäsen.

Arvopaperi.fi on uudistunut – OSKL:n jäsenetuna -30 % tilaushinnasta

Arvopaperi.fi on uudistunut ja tarjoaa nyt entistä enemmän tietoa sijoituspäätöstesi tueksi. Pörssin sisäpiirin kauppojen seuranta, uusi pörssipalvelu, yrityskohtaiset analyysit ja katsaukset pitävät sinut ajan tasalla siitä, mitä markkinoilla tapahtuu – helposti ja nopeasti niin tietokoneella, puhelimella kuin tabletillakin.
Rahanarvoisin sisältö on tarkoitettu vain tilaajille.
Saat Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenenä -30 % edun Arvopaperin tilauksesta. Voit tilata digitaalisen Arvopaperin tästä linkistä.
Jos olet jo printtitilaaja ja haluat lisätä tilaukseesi digioikeudet, voit tehdä sen täällä.
Tutustu Arvopaperiin osoitteessa www.arvopaperi.fi