Arvopaperi ja Arvopaperi.fi

Arvopaperin etu Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenille vuonna 2019:

Osakesäästäjien jäsenet saavat 30 % alennuksen normaaleista tilaishinnoista.

Arvopaperi tarjoaa riippumatonta ja monipuolista tietoa sijoittamisen tueksi. Lehti käsittelee laajasti osakesijoittamista niin suomalaisiin kuin kansainvälisiin osakkeisiin ja taulukko-osioon kootaan kuukausittain tulosennusteet sekä Suomesta että ulkomailta. Arvopaperin digitilauksella saat rajattoman lukuoikeuden Arvopaperin digitaalisiin palveluihin. Digitaalinen Arvopaperi kertoo tärkeimmät pörssiuutiset, markkinakatsaukset, analyysit ja sisäpiirikaupat – kaikki tämä kätevästi niin tietokoneella, puhelimella kuin tabletillakin.

ARVOPAPERI PRINTTITILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Arvopaperi-lehti kerran kuukaudessa + syksyisin julkaistava Sijoitusopas. Esim. 12 kk jatkuva tilaus 109,90 € (norm. 157 €).

ARVOPAPERI DIGITILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. rajaton lukuoikeus arvopaperi.fi:n sisältöihin sekä vain tilaajille tehtyihin tähtijuttuihin. Voit myös lukea Arvopaperin näköislehden. Esim. 6 kk jatkuva tilaus 41,30 € (norm. 59 €).

ARVOPAPERI PRINTTI + DIGITILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Arvopaperi-lehti kerran kuukaudessa, syksyisin ilmestyvä sijoitusopas ja rajaton lukuoikeus arvopaperi.fi:n digitaalisiin sisältöihin sekä vain tilaajille tehtyihin tähtijuttuihin. Esim. 6 kk jatkuva tilaus 66,50 € (norm. 95 €).

Näin saat edut käyttöösi:

Digitaalisen Arvopaperin voit tilata täältä. Tarvitset tilausta varten Osakesäästäjien jäsennumerosi.

Tilaa lehti tai yhdistelmätilaus puhelimitse 030 51 4100 tai sähköpostitse tilaajapalvelu@almatalent.fi

Ilmoita tilauksen tekemisen yhteydessä, että olet Osakesäästäjien jäsen ja ilmoita samalla jäsennumerosi ja minkä tilauksen haluat voimaan.

Jos olet jo Arvopaperin tilaaja ja saanut laskun, johon haluat saada alennuksen, ota yhteyttä Arvopaperin asiakaspalveluun ennen laskun maksamista ja ilmoita samalla jäsennumerosi.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

tilaajapalvelu@almatalent.fi

Puh. 03 051 4100 (ark. 8.15-16.30, hinta 8,4 snt/min, sis. alv 24 %)