Danske Bank

Hyödynnä Danske Bankin uudistuneet edut jäsenmaksuun, sijoittamiseen ja lainoihin. Avaa palvelut ja ota edut käyttöösi osoitteessa www.danskebank.fi/osakesaastajat/.

SIJOITTAMISEN EDUT:

Maksuton Suomen Osakesäästäjien jäsenyys kahdeksi vuodeksi*

*Asiakkaille, joilla ei ole ennestään sijoituksia Danske Bankissa, mutta avaavat sellaisen. Ensimmäinen vuosi on maksuton ilman rajoituksia. Toinen vuosi on maksuton, kun käyt vähintään neljä osakekauppaa ensimmäisen vuoden aikana. Uudet Suomen Osakesäästäjien jäsenet saavat digijäsenyyden. Nykyisten Osakesäästäjien jäsenyys säilyy ennallaan. Danske Bankin edut ovat saatavilla sekä nykyisille että digijäsenille.

Maksuton kaupankäyntipalvelu ja osakkeiden säilytys

Maksuton Danske Kaupankäynti Online -palvelu osakekauppaa ja kotimaisten ja ulkomaisten osakkeiden säilytystä varten.

Alennetut kaupankäyntipalkkiot

Kaupankäyntipalkkio enintään 0,12 % /min. 5€, sekä kotimaisilla että ulkomaisilla osakkeilla ja ETF:llä Danske Kaupankäynti Online -palvelussa

Maksuton Reaaliaikapalvelu

Reaaliaikaiset pohjoismaiset pörssikurssit ja reaaliaikaiset Kauppalehden ja Dow Jonesin uutiset.

Salkkulimiitti – joustava rahoitusratkaisu sijoittajalle

Sinulta ei peritä salkkulimiitin vuosipalkkiota ensimmäiseltä kahdelta vuodelta.

Maksuton tili ja verkkopankkitunnukset sijoitusten hoitamista varten

LAINA EDUT:

Asuntolaina ilman kuluja

Sinulta ei peritä asuntolainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota, kun siirrät asuntolainasi Danske Bankiin. Normaali asuntolainan toimitusmaksu ja järjestelypalkkio on 0,60 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300€.

Sijoitusasuntolaina ilman kuluja

Sinulta ei peritä sijoituslainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota. Normaali lainan toimitusmaksu ja järjestelypalkkio on 0,50 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300 euroa.

Lyhennysvapaa maksutta

Voit hakea 4–12 kk pituista lyhennysvapaata jaksoa ilman toimitusmaksua. Lyhennysvapaan saaminen edellyttää positiivisen luottopäätöksen. Säästät vähintään 180 euroa myönnetyltä lyhennysjaksolta.

OTA EDUT KÄYTTÖÖSI:

www.danskebank.fi/osakesaastajat/

Lisätietoja saat soittamalla Danske Bankin Sijoitusasiantuntijakeskukseen 0200 20109 (pvm/mpm), ma-pe 8-18.

*Etujen voimassaolo tarkistetaan vuosittain. Etujen jatkuminen vaatii voimassaolevan Suomen Osakesäästäjien jäsenyyden