Danske Bank

Danske Bankista saat käyttöösi sijoittajan tärkeimmät työkalut myös vuonna 2019
Osakesäästäjien jäsenenä saat Danske Bankista käyttöösi runsaasti rahanarvoisia etuja. Tarjoamme sinulle etuja sekä sijoittamiseen että laina-asioihin. Voit avata palvelut Danske Bankiin täysin digitaalisesti ja sijoittaa mobiili- tai verkkopankin avulla. Uutena Danske Bankin asiakkaana sinulla on mahdollisuus liittyä Suomen Osakesäästäjiin ilman kiinteitä kuluja ja aloittaa sijoittaminen jo tänään.

Reaaliaikapalvelu – 0€/kk (normaalihinta 1,95 €/kk)

• Reaaliaikaiset kurssit verkko-, mobiili- ja tabletpankeissa Helsingin, Tukholman ja Kööpenhaminan pörsseistä
  • Kauppalehden ja Dow Jones Newswiresin reaaliaikaisen uutispalvelun
  • Markkinainformaatiota 49 eri markkinasta
  • Smart Order Routing -palvelun, jonka avulla pääsee vaihtoehtoisille markkinapaikoille
  • Kurssihälytyspalvelun tekstiviestillä tai sähköpostilla
  • Oman salkun monipuoliset analysointityökalut
  • Online laskelma realisoituneista voitoista ja tappioista
  • Rahastomerkinnät Danske Investin rahastoihin ilman merkintäpalkkiota

Lisäksi tarjoamme online-välityspalkkioiksi osakkeille, warranteille, sertifikaateille, ETF- ja ETC-tuotteille pohjoismaisilla markkinoilla:

·        0,12 %, min 5 € /toteutunut toimeksianto
·        Haemme eri markkinapaikoilta toimeksiannollesi aina parhaan hinnan*
Uusille Danske Bankin sijoituspalveluasiakkaille ilmainen Suomen Osakesäästäjien jäsenyys kahdeksi vuodeksi*. (Uusille Danske Bankin asiakkaille tai asiakkaille joilla ei ole ennestään sijoituspalvelusopimusta (esim. Danske Kaupankäynti), mutta avaavat sellaisen ja käyvät vähintään 4 kauppaa/per vuosi. *Alle 30-v opiskelijat: opiskelijajäsenyys, nykyiset Osakesäästäjien jäsenet: varsinainen jäsenyys, uudet jäsenet: digijäsenyys, Frank: yhteisöjäsenyys).
Saat edut käyttöösi soittamalla  Danske Bankin Sijoituslinjaan tai menemällä Danske Bankin konttoriin.** Samassa yhteydessä on esitettävä kopio vuoden 2019 jäsenmaksusta tai sähköpostivahvistus jäsenyydestä Osakesäästäjien Keskusliiton toimistolta toimittamalla se sähköpostiosoitteeseen: sijoittaminen.cc@danskebank.fi
Lisätietoja saat soittamalla Danske Bankin Sijoituslinjalle 0200 2000 (pvm/mpm), ma-pe 8-18 sekä Osakesäästäjien keskusliiton toimistolta, puh. 010 2481 300 tai toimisto@osakeliitto.fi
Lisätietoja Dansken palveluista voit lukea www-sivuilta
*Danske Bankilla jäsenyys mm. seuraavilla markkinapaikoilla (RM/MTF): Nasdaq OMX, Chi-X, BATS, Turquoise ja Burgundy. Kun välittäjälläsi on pääsy suurimmille markkinapaikoille toimeksiantosi toteutetaan aina parhaaseen saatavilla olevaan hintaan.
** Etujen voimassaolo tarkistetaan vuosittain. Etujen jatkuminen vaatii voimassaolevan Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenyyden ja vähintään kolme arvopaperikauppaa (osake, ETF/ETC, warrantti tai sertifikaatti) Danske Bankin kautta vuosittain palvelujen käyttöönottoa seuraavina vuosina.