Dividend House

Merkintäpalkkio 0 % – Kasvavia osinkoyhtiöitä maailmalta

Dividend House noudattaa sijoitustoiminnassaan ainutlaatuista osinkosijoitusfilosofiaa, joka painottaa yhtiövalinnoissa seuraavia tekijöitä

• Terveet ja kasvavat toimialat
  • Kestävät kilpailuedut
  • Korkea pääoman tuotto ja vahva tase
  • Hyvä osinkotuotto ja maltillinen arvostus

Dividend Housen rahastot valitsevat sijoituskohteensa maantieteellisen kohdealueensa mukaisesti:

Nordic Small Cap sijoittaa pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Pohjoismaissa
European Small Cap sijoittaa pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Euroopassa
Global Aristocrats sijoittaa osinkoaan systemaattisesti kasvattaneisiin yrityksiin globaalisti

Esimerkiksi Nordic Small Cap -rahasto on kolmen vuoden tuottohistorialla Morningstar-vertailun kärkipaikalla. Lue lisää sijoitusfilosofiastamme täällä.

Etu Osakesäästäjien jäsenille: vähintään 5000 euron merkinnät kaikkiin Dividend House Oy:n hallinnoimiin rahastoihin ilman merkintäpalkkiota (norm. 2 %)

Voidaksesi hyödyntää jäsenedun, tarvitset ainoastaan Osakesäästäjien jäsennumeron, joka löytyy jäsenmaksulaskusta, Viisas Raha -lehden takakannesta tai kysymällä Osakesäästäjien toimistolta.

Rahastomerkintä kätevästi verkossa – toimi seuraavasti:

1. Mene osoitteeseen dividendhouse.com/asiakkaaksi
  2. Täytä sähköinen asiakastieto- ja merkintälomake
  3. Maksa sijoittamasi summa valitsemasi rahaston merkintätilille. Tilinumerot löytyvät verkkosivuiltamme.

HUOM! Muista ilmoittaa asiakastietolomakkeen lisätietokohdassa Osakesäästäjien jäsennumero, jotta jäsenetu huomioidaan.

Asiakaspalvelunumerosta 010 322 1530 saa lisätietoja merkinnän tekemisestä.

Dividend House on vuonna 2009 perustettu osinkosijoittamiseen keskittynyt kotimainen rahastoyhtiö. Se tarjoaa korkealaatuista salkunhoitoa yksityis- ja ammattisijoittajille, yrityksille sekä instituutioille. Yhtiön sijoitusprosessin lähtökohtana on kohdeyritysten liiketoiminnan ja toimintaympäristön syvällinen ymmärtäminen. Lisätiedot dividendhouse.com