Dividend House

Kannattavasti kasvavia osinkoyhtiöitä maailmalta

Dividend House noudattaa sijoitustoiminnassaan ainutlaatuista osinkosijoitusfilosofiaa, joka painottaa yhtiövalinnoissa seuraavia tekijöitä

• Terveet ja kasvavat toimialat
  • Kestävät kilpailuedut
  • Korkea pääomantuotto ja vahva tase
  • Hyvä osinkotuotto ja maltillinen arvostus

Dividend Housen rahastot valitsevat sijoituskohteensa maantieteellisen kohdealueensa mukaisesti:

Nordic Small Cap sijoittaa pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Pohjoismaissa
European Small Cap sijoittaa pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Euroopassa
Global Aristocrats sijoittaa osinkoaan systemaattisesti kasvattaneisiin yrityksiin globaalisti

Esimerkiksi Nordic Small Cap -rahasto on kolmen vuoden tuottohistorialla Morningstar-vertailun kärkipaikalla.

Etu Osakesäästäjien jäsenille: vähintään 5000 euron merkinnät kaikkiin Dividend House Oy:n hallinnoimiin rahastoihin ilman merkintäpalkkiota (norm. 2 %)

Voidaksesi hyödyntää jäsenedun, tarvitset ainoastaan Osakesäästäjien jäsennumeron, joka löytyy jäsenmaksulaskusta, Viisas Raha -lehden takakannesta tai kysymällä Osakesäästäjien toimistolta.

Toimi seuraavasti:

1. Mene osoitteeseen dividendhouse.com/asiakkaaksi

2. Tulosta, täytä ja allekirjoita seuraavat lomakkeet: (a) asiakastietolomake ja (b) merkintälomake

3. Skannaa tai valokuvaa tunnistamisasiakirja (ajokortti, passi, tai muu virallinen henkilötodistus) yhden henkilön allekirjoituksellaan oikeaksi todistamana.

4. Lähetä edellä mainitut kolme dokumenttia (kohdat 2 a+b ja 3) joko sähköpostitse (skannattuna tai valokuvattuna) osoitteeseen info@dividendhouse.com tai postitse osoitteeseen Dividend House Oy, Kalevankatu 4, 00100 Helsinki.

5. Maksa sijoittamasi summa valitsemasi rahaston merkintätilille. Tilinumerot löytyvät merkintälomakkeesta.

HUOM! Muista ilmoittaa joko merkintälomakkeessa tai sähköpostiviestissä Osakesäästäjien jäsennumero.

Asiakaspalvelunumerosta 010 322 1530 voi tilata lomakkeet myös postitse kotiin, mikäli niitä ei ole mahdollista tulostaa verkkosivuilta.

Dividend House on vuonna 2009 perustettu osinkosijoittamiseen keskittynyt kotimainen rahastoyhtiö. Se tarjoaa korkealaatuista salkunhoitoa yksityis- ja ammattisijoittajille, yrityksille sekä instituutioille. Yhtiön sijoitusprosessin lähtökohtana on kohdeyritysten liiketoiminnan ja toimintaympäristön syvällinen ymmärtäminen.