FIM

FIM tarjoaa sijoittajille markkinoiden tehokkaimmat online-kaupankäyntiyhteydet NASDAQ OMX Pohjoismaisiin pörsseihin (Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina).

Etu Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenille vuonna 2018

Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenetuna tarjoamme:
– mahdollisuuden käydä osakekauppaa FIM Direct Online -kaupankäyntipalvelulla Helsingin, Tukholman ja Kööpenhaminan pörsseissä hintaan 0,15 % (minimi 8 €/toimeksianto). FIM Direct Onlinen käytöstä ei peritä kiinteitä kuukausimaksuja.
– ilmaisen säilytyksen suomalaisille, ruotsalaisille ja tanskalaisille osakkeille
– FIMin analyysipalvelut veloituksetta

Saat edun käyttöösi lähettämällä mailia osoitteeseen asiakastuki.direct@fim.com ja liittämällä viestiin kuitin maksetusta vuoden 2018 jäsenmaksustasi.

Helppokäyttöinen palvelu omatoimisille sijoittajille

FIM Direct Online on harvemmin kauppaa käyville suunnattu selainpohjainen kaupankäyntipalvelu, jonka avulla voit käydä helposti kauppaa suoraan FIMin verkkosivuilla.

FIM Direct Online tarjoaa kaupankäyntiyhteyden lisäksi erilaisia teknisen analyysin työkaluja sekä kotimaisia uutispalveluja kaupankäynnin tueksi. Koska FIM Direct Onlinen käyttö ei edellytä erillisen kaupankäyntiohjelmiston asentamista, voit käydä kauppaa missä tahansa henkilökohtaisilla verkkopalvelutunnuksillasi. FIM Direct Online -asiakkaana saat käyttöösi kaupankäyntiyhteyden NASDAQ OMX Nordic -pörssin osakkeisiin (Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina) sekä
– viivästetyn (15 min) kurssi- ja tarjousinformaation NASDAQ OMX Pohjoismaisista pörsseistä
sekä valikoiduista ulkomaisista pörsseistä
– FIM Direct -asiakastuen palvelut pörssien aukioloaikoina
– kaupankäyntiin ja säilytykseen liittyvät reaaliaikaiset raportit FIMin verkkopalvelusta
– viivästetyt uutispalvelut (OMX, Hugin)
– mahdollisuuden FIM Pankin limiittiin kaupankäynnin tehostamiseksi
– mahdollisuuden jättää tarvittaessa toimeksiantoja myös puhelimitse.

Käy kauppaa reaaliajassa

FIM Direct Onlinessa on myös mahdollisuus seurata pörssikursseja reaaliajassa Markkinatieto-osiossa sekä syötettäessä toimeksiantoa. Ajantasaiset kurssit mahdollistavat reaaliaikaisen kaupankäynnin osakkeilla pohjoismaisissa pörsseissä. Voit tilata lisämaksullisen palvelun (3€/kk) palveluun kirjautuneena kohdasta: markkinatieto > FIM Directin asetukset> Markkinatieto > Muuta

Tutustu FIM Direct -tuoteperheeseen verkkopalvelussamme, www.fim.com, tai ota yhteyttä FIM Direct Asiakastukeen, puh. (09) 6134 6450 ja asiakastuki.direct@fim.com