inderes-logoweb

Palkitut Inderes-analyysit nyt jäsenetuhintaan 9,90 €/kk tai 99,00 €/vuosi

Osakesäästäjien Keskusliiton yhteistyökumppani analyysiyhtiö Inderes tarjoaa jäsenetuna inderes.fi-analyysipalvelun jäsentemme käyttöön tarjoushintaan 9,90 €/kk tai 99,00 €/vuosi (norm. 20 €/kk tai 200 €/vuosi). Palvelusta saat Inderesin kattavat analyysit lähes 100 pörssiyhtiöstä, kattavan aamukatsauksen, osakevertailutyökalun sekä Inderesin mallisalkun. Muista myös hyödyntää palvelun verovähennys.

Inderes.fi-palvelussa käytössäsi on:
– Aktiivinen seuranta noin 100 pörssiyhtiöstä
Aamukatsaukset
Sijoituskoulu
Osakevertailu
– Inderesin mallisalkku

Inderesillä on hyvät näytöt analyysien osuvuudesta. Inderesin oikeaa rahaa sijoittava mallisalkku on tuottanut yli 320 % sen avaamisesta (5/2011). Pohjoismaisessa analyytikkovertailussa suositusten tarkkuudessa TOP10:ssä oli kolme Inderesin analyytikkoa. Inderesin aamukatsausta lukee viikoittain jo yli 50 000 sijoittajaa.

Jäsenedun saa käyttöönsä täältä. (jäsenedun aktivointi edellyttää jäsennumeron ilmoittamista)

Inderes on vuonna 2009 perustettu osaketutkimukseen keskittynyt analyysiyhtiö, jonka tavoitteena on edistää suomalaisen pääomamarkkinan toimintaa toimimalla informaatiolinkkinä yritysten ja sijoittajien välillä sekä löytämällä sijoittajille parhaat sijoituskohteet. Inderes on Helsingin suurin osakeanalyytikkotiimi yli 10 asiantuntijan voimin. Yritys on enemmistöltään henkilöstön omistama.