inderes-logoweb

Inderes Premium jäsenetuhintaan 99,00 €/vuosi (HUOM. 1.1.2021 alkaen 14,90 €/kk ja 149,90 €/vuosi)

Osakesäästäjien yhteistyökumppani analyysiyhtiö Inderes tarjoaa jäsenetuna Inderes Premium -palvelun jäsentemme käyttöön tarjoushintaan 99,00 €/vuosi (200 €/vuosi). Palvelusta saat Inderesin analyysit yli 120 pörssiyhtiöstä, aamukatsauksen, osakevertailutyökalun sekä Inderesin mallisalkun. Muista myös hyödyntää palvelun verovähennys.

Inderes.fi-palvelussa käytössäsi on:
– Aktiivinen seuranta yli 120 pörssiyhtiöstä
 Aamukatsaukset
– Sijoituskoulu
– Osakevertailu
– Inderesin mallisalkku

Inderesin oikeaa rahaa sijoittavan mallisalkun kehitys on ollut erinomaista. Yli kahdeksan vuoden historian (aloitettu 5/2011) jälkeen mallisalkun keskimääräinen vuosituotto on 22 % (vertailuindeksi noin 11 %, indeksi voitettu 7/9 vuosista). Inderesin aamukatsausta lukee viikoittain jo yli 50 000 sijoittajaa.

Jäsenedun saa käyttöönsä täältä. (jäsenedun aktivointi edellyttää jäsennumeron ilmoittamista)

HUOM. Inderes Premiumin jäsenetuhinta muuttuu 1.1.2021 alkaen 14,90 €/kk ja 149,90 €/vuosi. Tätä ennen edun aktivoineet saavat ensimmäisen vuoden vanhalla etuhinnalla 99,00 €/vuosi.

Inderes on vuonna 2009 perustettu osaketutkimukseen keskittynyt analyysiyhtiö, jonka tavoitteena on edistää suomalaisen pääomamarkkinan toimintaa toimimalla informaatiolinkkinä yritysten ja sijoittajien välillä sekä löytämällä sijoittajille parhaat sijoituskohteet. Inderes on Helsingin suurin osakeanalyytikkotiimi yli 15 asiantuntijan voimin. Yritys on enemmistöltään henkilöstön omistama.