Kauppalehti

Vuosi 2018:

Osakesäästäjien jäsenet saavat 30 % alennuksen normaaleista tilaushinnoista.

KAUPPALEHTI PRINTTITILAUS
Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Kauppalehti 5pv + Optio. Esim. 12 kk (jatkuva tilaus) 305,90 € (norm. 437,00 €).

KAUPPALEHTI DIGITILAUS
Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Esim. 6 kk (jatkuva tilaus) 121,80 € (norm. 174,00 €).

KAUPPALEHTI VIP-TILAUS
Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Kauppalehti 5pv + Optio + Digitilaus. Esimerkiksi 6 kk (jatkuva tilaus) 194,60 € (norm. 278,00 €).

Näin saat edut käyttöösi:

Jos olet jo Kauppalehden tilaaja ja saanut laskun, johon haluat saada alennuksen, toimi näin: Ota yhteyttä Kauppalehden asiakaspalveluun ennen laskun maksamista ja ilmoita samalla jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy esimerkiksi jäsenmaksupankkisiirrosta sekä jäsenetuna tulevan Viisas Rahan osoitetiedoista.

Jos olet uusi tilaaja, ilmoita tilauksen tekemisen yhteydessä, että olet Osakesäästäjien jäsen ja ilmoita samalla jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy esimerkiksi jäsenmaksupankkisiirrosta sekä jäsenetuna tulevan Viisas Rahan osoitetiedoista.

Lisätiedot: Kauppalehden asiakaspalvelusta: kl.asiakaspalvelu@kauppalehti.fi, puh 010 665 8110 (ark. klo 8.30 – 16.00)