Kauppalehti

Vuosi 2020:

Osakesäästäjien jäsenet saavat 30 % alennuksen normaaleista tilaushinnoista.

KAUPPALEHTI

KAUPPALEHTI PRINTTITILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Kauppalehti 5pv + Optio ja Fakta. Esim. 12 kk (jatkuva tilaus) 339,50 € (norm. 485 €).

KAUPPALEHTI DIGITILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Esim. 6 kk (jatkuva tilaus) 131,60 € (norm. 188 €). Alennus koskee vain laskulla laskutettavia tilauksia. Ota yhteys Kauppalehden asiakaspalveluun alennuksen saamiseksi.

KAUPPALEHTI VIP-TILAUS

Saat aina -30 % alennuksen tilauksen normaalihinnasta. Sis. Kauppalehti 5pv + Optio + Digitilaus. Esimerkiksi 6 kk (jatkuva tilaus) 212,10 € (norm. 303 €).

Näin saat edut käyttöösi:

Jos olet jo Kauppalehden tilaaja ja saanut laskun, johon haluat saada alennuksen, toimi näin: Ota yhteyttä Kauppalehden asiakaspalveluun ennen laskun maksamista ja ilmoita samalla jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy esimerkiksi jäsenmaksupankkisiirrosta sekä jäsenetuna tulevan Viisaan Rahan osoitetiedoista.

Jos olet uusi tilaaja, ilmoita tilauksen tekemisen yhteydessä omien tietojesi lisäksi, että olet Osakesäästäjien jäsen ja ilmoita samalla jäsennumerosi. Jäsennumero löytyy esimerkiksi jäsenmaksupankkisiirrosta sekä jäsenetuna tulevan Viisaan Rahan osoitetiedoista.

Lisätiedot Kauppalehden asiakaspalvelusta: kl.asiakaspalvelu@kauppalehti.fi, puh 010 665 8110 (ark. klo 8.30 – 16.00)