LYNX

Uusi yhteistyö LYNXin kanssa toi uudet jäsenedut vuodelle 2018!

LYNXin polku alkoi vuonna 2006 Amsterdamissa ja on siitä levinnyt yhdeksään Euroopan maahan, joissa LYNXillä on yhteensä yli 50 000 asiakasta. Suomi oli viides maa, johon LYNX laajentui ja toiminta aloitettiin vuonna 2014.

LYNXin käyttämä TWS kaupankäyntijärjestelmä on voittanut lukuisia kansainvälisiä palkintoja ja järjestelmää siteerataan usein luotettavaksi, nopeaksi ja monipuoliseksi. Monipuolisen TWS kaupankäyntialustan lisäksi LYNX tarjoaa yksinkertaistetun LYNX Basic nettivälittäjän sekä mobiilisovelluksen. Haluamme tarjota kaikille yksityisille sijoittajille parhaat kaupankäyntimahdollisuudet pörsseissä ympäri maailmaa.

LYNX Arvopaperinvälittäjänä

Tarjoamme asiakkaillemme veloituksetta mm.

·        Pääsy yli 20 osakemarkkinalle ja yhteensä yli sadalle markkinapaikalle neljällä eri mantereella
·        Arvopaperien säilytys kaikilla markkinoilla
·        Osingonmaksu kaikilla markkinoilla ilman lisäkuluja
·        Paljon kaupankäyntityökaluja
·        Puhelintoimeksiannot

Osakesäästäjien Keskusliiton jäsenenä saat näiden lisäksi:

·        Yhdysvaltalaiset osakkeet min. 3,50 USD / toteutunut toimeksianto
·        Kanadalaiset osakkeet min. 3,50 CAD / toteutunut toimeksianto
·        Euroalueen* osakkeet min. 5,00 EUR / toteutunut toimeksianto

*LYNXin tarjoamista markkinapaikoista euroalueeseen kuuluvat: Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Portugali, Ranska sekä Saksa (T-Gate, SWB, FWB).

Valitettavasti LYNX ei tarjoa kaupankäyntimahdollisuutta Helsingin pörssissä tällä hetkellä.

Aktivoidaksesi jäsenetusi lähetä kopio kuluvan vuoden jäsenmaksustasi asiakaspalveluumme, josta aktivoimme jäsenetusi.

Lisätietoja saat tarvittaessa LYNXin asiakaspalvelusta, puh. 09 4245 1439 tai info@lynxbroker.fi sekä tavoitat meidät arkisin nettisivujemme Chat asiakaspalvelulla.

LYNX esitysmateriaalit

Markkinakatsaus OSKL & LYNX / Helsinki 10.4.2018

Markkina-analyysi on tekijänoikeussyistä suojattu, mutta esitystä voi tarkastella valitsemalla ’Read Only’ / ‘Vain luku’.