Mandatum Life

Mandatum Life tarjoaa Osakesäästäjien jäsenille alennetulla välityspalkkiolla (Plus-hintataso) Saxo Bankin Trader-palvelun, joka perustuu Saxo Bankin palkittuun ja edistykselliseen kaupankäyntiteknologiaan. Traderin valikoimassa on yli 35 000 sijoitusinstrumenttia 36 eri markkinalla, esimerkiksi listattuja osakkeita on yli 19 000.

Hinnoittelu Osakesäästäjien jäsenille
Osakesäästäjien jäsenille välityspalkkio on 0,04 % (minimi 6 euroa) Helsingissä ja seitsemässä muussa pörssissä listatuille osakkeille ja ETF:ille sekä 0,07 % (minimi 8 euroa) parinkymmenen muun pörssin osakkeille. Saman alennetun hinnoittelun piiriin kuuluu Trader-arvo-osuustilin lisäksi myös Trader-osakesäästötili. Jäsenhinta ei edellytä tiettyjä kauppamääriä tai salkun kokoa. Tutustu koko hinnastoon täällä.

Tilin avaaminen on ilmaista, ja vain kaupankäynti maksaa. Uudet asiakkaat käyvät kauppaa ensimmäisen kuukauden parhaassa hintaluokassa (esim. Helsinki 0,03 %, min. 3 €).

Käytössäsi on kaksi selainkäyttöistä kaupankäyntialustaa, TraderGO aktiiviselle kaupankävijälle ja TraderONE osake- ja rahastosäästäjälle. Molempien alustojen mobiilisovellukset voi ladata AppStoresta tai Google Playsta.

Hyödynnä etusi ja avaa tili
Saadaksesi edut käyttöösi avaa tili alla linkitetyn sivun kautta. Syötä sivulle Osakesäästäjien jäsennumerosi ja etene sen jälkeen avaamaan tili normaalisti.

Avaa tili

Trader on kaupankäyntipalvelu, jonka tarjoaa tanskalainen Saxo Bank A/S. Mandatum Life vastaa Traderin suomenkielisestä asiakaspalvelusta, asiakkaan tunnistamisesta ja palvelun markkinoinnista. Saxo Bank vastaa palvelun kaupankäynnistä, viranomaisraportoinnista ja arvopaperien säilytyksestä. Lisätietoja saat Trader-asiakaspalvelusta, puh. 010 516 8989 (pvm/mpm) ma–pe 9–16 tai trader@mandatumlife.fi.