Nordnet Pankki

Rahanarvoisia etuja myös vuonna 2019!

Nordnet on osakesäästäjien suosikki ja Suomen laadukkain arvopaperivälittäjä (Välittäjä 2017 -tutkimus, Viisas Raha). Nordnetissä säästät ja sijoitat osakkeisiin, rahastoihin, ETF:iin ja muihin tuotteisiin ilman kiinteitä kustannuksia ja edulliseen hintaan. Nordnetin sosiaalisessa sijoitusverkostossa Sharevillessä voit poimia sijoitusideoita menestyneiden sijoittajien salkuista ja keskustella muiden osakesäästäjien kanssa.

Enemmän vastinetta rahoillesi

• kotimainen ja ulkomainen säilytys 0 €
  • palvelu- ja kuukausimaksut 0 €
  • arvo-osuustilin siirto Nordnetiin 0 €
  • reaaliaikaiset kurssit ja uutiset Pohjoismaisista pörsseistä 0 €
  • aamukirje analyytikoiden ostosuosituksilla 0 €
  • mobiilisovellus kaupankäyntiin sormenjälkitunnistautumisella 0 €
  • rahastojen osto- ja myyntikulut 0 €
  • Nordnet Smart -salkut – yhdellä sijoituksella koko maailma
  • ETF-kuukausisäästämisessä ostokulut 0 €
  • Nordnet Markets -pörssilistatut tuotteet 0 € (yli 100 € kaupat)
  • rahoitusta sijoituksiin jopa 0,99 % korolla
  • automatisoidut raportit ja tiedot suoraan verottajalle

Osakesäästäjien jäsenenä saat erityisetuja

• Edullisemman välityspalkkion kotimaisiin osakekauppoihin:
    automaattisesti vähintään palkkiotaso 3: min. 7 € / 0,15 % / toteutunut toimeksianto (norm. taso 4: min. 9 € / 0,20 %). Jos teet kuukaudessa 11–50 toteutunutta toimeksiantoa, seuraavassa kuussa palkkiotasosi on taso 2: min. 5 € / 0,10 %. Jos toteutuneita toimeksiantoja on yli 50, palkkiotasosi on seuraavat kolme kuukautta taso 1: min. 3 € / 0,06 %. Uudet asiakkaat voivat käydä kaksi ensimmäistä kuukautta kauppaa tasolla 1.
  • Inderes-analyysit lähes 90 suomalaisesta pörssiyhtiöstä edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 10 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 20 €/kk).
  • Uusi aktiivisijoittajan kaupankäyntiohjelma Infront Web Trader edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 5 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 10 €/kk).
  • Listaamattomien pohjoismaisten osakkeiden hallinnointimaksu 0 €/kk (norm. 2,5 €/osakelaji (ISIN)/salkku/kk)
  • Avoimet ovet Nordnetin tiloissa OSKL-jäsenille kaksi kertaa vuodessa.
  • Erityisesti OSKL-jäsenille räätälöityjä koulutuksia ja tapahtumia.

Lisätietoja eduista ja ilmoittautumiset tilaisuuksiin täällä.

Toimi näin

Saadaksesi edut käyttöösi, toimita kopio jäsenmaksusta Nordnetin asiakaspalveluun lähettämällä viesti palveluun sisäänkirjautuneena. Voit tarkistaa kytketyn jäsenetusi kirjautumalla Nordnetin verkkopalveluun: jos kohdassa Salkku > Asetukset palkkioluokassasi lukee Taso 1–4, jäsenetu ei ole vielä käytössäsi.

Lisätietoja saat tarvittaessa Osakesäästäjien keskusliiton toimistolta, puh. 09 454 0445 tai toimisto [at] osakeliitto.fi sekä Nordnetin asiakaspalvelusta, puh. 020 198 5898 tai asiakaspalvelu [at] nordnet.fi.