Nordnet Pankki

Rahanarvoisia etuja myös vuonna 2018!

Nordnet on osakesäästäjien suosikki ja Suomen laadukkain arvopaperivälittäjä (Välittäjä 2017 -tutkimus, Viisas Raha). Nordnetissä säästät ja sijoitat osakkeisiin, rahastoihin, ETF:iin ja muihin tuotteisiin ilman kiinteitä kustannuksia ja edulliseen hintaan. Nordnetin sosiaalisessa sijoitusverkostossa Sharevillessä voit poimia sijoitusideoita menestyneiden sijoittajien salkuista ja keskustella muiden osakesäästäjien kanssa.

Enemmän vastinetta rahoillesi

• kotimainen ja ulkomainen säilytys 0 €
  • palvelu- ja kuukausimaksut 0 €
  • arvo-osuustilin siirto Nordnetiin 0 €
  • reaaliaikaiset kurssit ja uutiset Pohjoismaisista pörsseistä 0 €
  • aamukirje analyytikoiden ostosuosituksilla 0 €
  • rahastojen osto- ja myyntikulut 0 €
  • ETF-kuukausisäästämisessä ostokulut 0 €
  • Nordnet Markets -pörssilistatut tuotteet 0 € (yli 100 € kaupat)
  • rahoitusta sijoituksiin jopa 0,99 % korolla
  • automatisoidut raportit ja tiedot suoraan verottajalle

Osakesäästäjien jäsenenä saat erityisetuja

• Edullisemman välityspalkkion kotimaisiin osakekauppoihin:
    automaattisesti vähintään palkkiotaso 3: min. 7 € / 0,15 % / toteutunut toimeksianto (norm. taso 4: min. 9 € / 0,20 %). Jos teet kuukaudessa 11–50 toteutunutta toimeksiantoa, seuraavassa kuussa palkkiotasosi on taso 2: min. 5 € / 0,10 %. Jos toteutuneita toimeksiantoja on yli 50, palkkiotasosi on seuraavat kolme kuukautta taso 1: min. 3 € / 0,06 %. Uudet asiakkaat voivat käydä kaksi ensimmäistä kuukautta kauppaa tasolla 1.
  • Inderes-analyysit lähes 90 suomalaisesta pörssiyhtiöstä edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 10 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 20 €/kk).
  • Uusi aktiivisijoittajan kaupankäyntiohjelma Infront Web Trader edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 5 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 10 €/kk).
  • Avoimet ovet Nordnetin tiloissa OSKL-jäsenille kaksi kertaa vuodessa.
  • Erityisesti OSKL-jäsenille räätälöityjä koulutuksia ja kilpailuja.

Lisätietoja eduista ja ilmoittautumiset tilaisuuksiin osoitteessa nordnet.fi/OSKL.

Toimi näin

Saadaksesi edut käyttöösi, toimita kopio jäsenmaksusta Nordnetin asiakaspalveluun lähettämällä viesti palveluun sisäänkirjautuneena. Voit tarkistaa kytketyn jäsenetusi kirjautumalla Nordnetin verkkopalveluun: jos kohdassa Salkku > Asetukset palkkioluokassasi lukee Taso 1–4, jäsenetu ei ole vielä käytössäsi.

Lisätietoja saat tarvittaessa Osakesäästäjien keskusliiton toimistolta, puh. 09 454 0445 tai toimisto [at] osakeliitto.fi sekä Nordnetin asiakaspalvelusta, puh. 020 198 5898 tai asiakaspalvelu [at] nordnet.fi.