Omalla rahalla

Jarkko Peltomäki ja Juha Vahe
Sijoittamisen haasteet 2010-luvulla.

Kirjan saat Osakesäästäjien jäsenetuhintaan ja maksat siitä vain 20,80€ sis. toimituskulut + alv. (norm. 25€)
Kirjatilaukset sähköpostilla omallarahalla@luukku.com.
Mainitse tilatessasi Osakesäästäjien jäsenyys. Toimitus tapahtuu postitse tilausta vastaan suoraan tilaajalle laskun kera. Maksuaika 14 vrk.

omalla_rahalla
Helsingin pörssi on yli 10 vuotta ollut alemmalla tasolla kuin mitä se oli vuosituhannen vaihteessa. Ilmiössä ei pitäisi olla mitään erikoista. Japanin pörssissä samanlainen tilanne on jatkunut jo yli 20 vuotta.

Vastaavaan aikaan sijoittamisesta on monille tullut rahapeleihin verrattavaa ajanvietettä. Kirjassa kyseenalaistetaan sijoittamisen helppous ja neuvotaan hajauttamaan sijoituksia totutusta poikkeavalla tavalla.

Kirjoittajista Jarkko Peltomäki toimii Tukholman yliopiston rahoituksen apulaisprofessorina. Tietokirjailija Juha Vaheella on vuosikymmenten kokemus niin suomalaisyrityksistä kuin sijoittamisestakin. Yhdessä Vahe ja Peltomäki muodostavat ainutlaatuisen yhdistelmän kokemusta ja tietotaitoa sijoittamisesta, eri sijoitustuotteista, eri sijoitusmuodoista sekä taloudesta.

Ensimmäinen painos 2011. Laajuus 140 sivua ml. 16 taulukkoa, kaaviota tai valokuvaa. Yksityiskohtainen kuvaus kirjasta ml. sisällysluettelo kirjan kotisivuilla