OP

OP tarjoaa Osakesäästäjien jäsenille etuja vuonna 2020

OP tarjoaa monipuoliset ja kattavat osakesijoittajan palvelut kaikille säästäjille ja sijoittajille sekä aktiivisesti kauppaa käyville. OP käyttää toimeksiantojen välittämisessä edistyksellistä ja huippuälykästä Smart Order Routing (SOR) -teknologiaa. Automaattisesti toimiva SOR-palvelu tarjoaa sijoittajalle pääsyn myös vaihtoehtoisille markkinapaikoille ja todennäköisyys sille, että sijoittaja saa aina parhaan hinnan osakekaupalleen paranee merkittävästi. Lue lisää SOR-palvelusta osoitteesta op.fi/sor.

OP tarjoaa seuraavia jäsenetuja Osakesäästäjien jäsenille, edut ovat voimassa toistaiseksi:

Kaupankäyntipalkkiot

• OP tarjoaa kaikille Osakesäästäjien jäsenille edulliset kaupankäyntipalkkiot op.fi-verkkopalvelussa ja OP-mobiilissa. Välityspalkkio on Suomessa ja Ruotsissa listatuille arvopapereille 0,15 %, minimissään 5 euroa per toteutunut toimeksianto ja muilla markkinoilla 0,15 %, minimissään 8 euroa per toteutunut toimeksianto. (Lue lisää OP:n sähköisen kaupankäynnin hinnastosta).
  • Mikäli olet Osuuspankin omistaja-asiakas, osakekaupoissa (markkinat Suomi+Ruotsi) ja kaikissa ETF:issä on yhden prosentin (1%) palkkiokatto riippumatta hinnaston mukaisesta minimipalkkiosta. Etu koskee kaikkia pörssilistattuja arvopapereita, joita voi tehdä op.fi-verkkopalvelun ja OP-mobiilin kautta. Lue lisää osoitteessa uusi.op.fi/osakkeet/hinnasto

Säilytyspalvelut ja raportointi

• Nuoret Osakesäästäjien jäsenet (alle 30v.) saavat lisäksi maksutta käyttöönsä Säästäjän palvelupaketin (etu 2,80 e/kk). Säästäjän palvelupaketti sisältää mm. arvopaperisäilytyksen ja arvo-osuustilin sekä raportoinnin sijoitusten kehityksestä ja viranomaisraportoinnin sekä kattavan ja laadukkaan kotimaisen osaketutkimuksen palvelut.

Tutustu osakesäästäjän palvelupaketteihin >

Kuinka saat edun voimaan?

• Saat edun voimaan ilmoittamalla Osakesäästäjien jäsennumerosi verkkoviestillä op.fi-verkkopalvelussa tai soittamalla OP 0100 0500 puhelinpalveluun (ma–pe klo 8–16). Voit myös olla suoraan yhteydessä lähimpään Osuuspankkiin.

Lue lisää osakesijoittajan palveluista ja siirrä säilytys Osuuspankkiin >