OP

OP tarjoaa monipuoliset ja kattavat osakesijoittajan palvelut kaikille säästäjille ja sijoittajille sekä aktiivisesti kauppaa käyville. OP käyttää toimeksiantojen välittämisessä edistyksellistä ja huippuälykästä Smart Order Routing (SOR) -teknologiaa. Automaattisesti toimiva SOR-palvelu tarjoaa sijoittajalle pääsyn myös vaihtoehtoisille markkinapaikoille ja todennäköisyys sille, että sijoittaja saa aina parhaan hinnan osakekaupalleen paranee merkittävästi. Lue lisää SOR-palvelusta osoitteesta op.fi/sor.

Aktiivisille osakekaupankävijöille tarjolla on myös erillinen ammattilaistasoinen työkalu, OP-eTrader, jolla sijoittaja tekee kaupat nopeasti, helposti ja tehokkaasti. Lue lisää osoitteesta op.fi/etrader.

OP tarjoaa seuraavia jäsenetuja Osakesäästäjien keskusliiton jäsenille 1.3.2018 alkaen, edut ovat voimassa toistaiseksi:

Kaupankäyntipalkkiot

• OP tarjoaa kaikille Osakesäästäjien keskusliiton jäsenille edulliset kaupankäyntipalkkiot op.fi-verkkopalvelussa, OP-mobiilissa ja OP-eTraderissa. Välityspalkkio on Suomessa ja Ruotsissa listatuille arvopapereille 0,15 %, minimissään 5 euroa per toteutunut toimeksianto ja muilla markkinoilla 0,15 %, minimissään 8 euroa per toteutunut toimeksianto. (Lue lisää OP:n sähköisen kaupankäynnin hinnastosta).
  • Mikäli olet Osuuspankin omistaja-asiakas, kaikissa osakekaupoissa on yhden prosentin (1%) palkkiokatto riippumatta hinnaston mukaisesta minimipalkkiosta. Etu koskee kaikkia markkinoita ja pörssilistattuja arvopapereita, joita voi tehdä op.fi-verkkopalvelun, OP-mobiilin tai OP-eTraderin kautta. Lue lisää osoitteessa uusi.op.fi/osakkeet/hinnasto

Säilytyspalvelut ja raportointi

• Nuoret Osakesäästäjien keskusliiton jäsenet (alle 30v.) saavat lisäksi maksutta käyttöönsä Säästäjän palvelupaketin (etu 2,60 e/kk). Säästäjän palvelupaketti sisältää mm. arvopaperisäilytyksen ja arvo-osuustilin sekä raportoinnin sijoitusten kehityksestä ja viranomaisraportoinnin sekä kattavan ja laadukkaan kotimaisen osaketutkimuksen palvelut.

Tutustu osakesäästäjän palvelupaketteihin >

Kuinka saat edun voimaan?

• Saat edun voimaan ilmoittamalla Osakesäästäjien keskusliiton jäsennumerosi verkkoviestillä op.fi-verkkopalvelussa tai soittamalla OP 0100 0500 puhelinpalveluun (ma–pe klo 8–22, la 10–16). Voit myös olla suoraan yhteydessä lähimpään Osuuspankkiin.

Lue lisää osakesijoittajan palveluista ja siirrä säilytys Osuuspankkiin >