Privanet

privanet
Privanet Pankkiiriliikkeen listalla on noteerattu useita kotimaisia eri alojen yrityksiä, joihin sijoittaminen antaa mielenkiintoisen mahdollisuuden täydentää ja hajauttaa sijoitussalkkua. Päälistallemme on valikoitu yrityksiä, joiden osakkeiden tai osuuksien vaihto on ollut historillisesti vilkasta ja joiden osakkeilla on tavallisesti avoimia osto- ja myyntilaitoja. Tarjoamme lisäksi kattavia yhtiökatsauksia päälistamme yrityksistä sekä ajantasaiset kaupankäyntitiedot välittämistämme yhtiöistä.
Osakesäästäjien keskusliiton jäsenenä saat seuraavan edun:

• -25 % alennusta osto- ja myyntitoimeksiantojen välityspalkkiosta (minimi 30 euroa)

Etu koskee yksityishenkilöiden tekemiä ja omistukseen tulevia osto- ja myynti toimeksiantoja. Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Privanet yhdistää yrityksen ja sijoittajan tavoitteet tarjoamalla kasvuyrityksille jatkuvan rahoituskanavan ja sijoituskohteita vaihtoehtoja etsiville sijoittajille. Sijoittajille listaamattomat arvopaperit antavat erinomaisen mahdollisuuden täydentää ja hajauttaa sijoitussalkkuaan. Privanetin listalla olevat yritykset puolestaan hyötyvät mahdollisuudesta nostaa osakkeensa arvoa kaupankäynnin vilkastumisen myötä sekä laajentaa yrityksen omistajapohjaa.

Privanet Pankkiiriliike Oy on suomalainen, vuonna 2000 perustettu sijoituspalveluyritys. Yhtiön toiminta on läpi sen historian keskittynyt listaamattomien yhtiöiden ympärille, erityisesti osakevälitystoiminnan osalta. Markkinapaikallamme vaihdetaan useita kotimaisten pienten ja keskisuurten yritysten osakkeita, ja ylläpidämme päälistan osakkeista kattavaa yhtiökatsaus- ja analyysipalvelua.

Lisätietoja saat tarvittaessa Osakesäästäjien keskusliiton toimistolta, puh. 09 454 0445 tai toimisto@osakeliitto.fi sekä Privanet Pankkiiriliikkeestä, puh. 09 687 717 23 tai contact@privanet.fi.