Privanet

Privanetin välityspalvelut Osakesäästäjille tarjoushintaan

Privanetin listalla on välityksessä useita kotimaisia eri alojen yrityksiä, joihin sijoittaminen antaa mielenkiintoisen mahdollisuuden täydentää ja hajauttaa sijoitussalkkua. Päälistallemme on valikoitu yrityksiä, joiden osakkeiden tai osuuksien vaihto on ollut historillisesti vilkasta ja joiden osakkeilla on tavallisesti avoimia osto- ja myyntilaitoja. Päälista on jaettu yritysten markkina-arvon mukaan Suuret-listaan sekä Pienet ja keskisuuret -listaan. Tarjoamme lisäksi kattavia yhtiökatsauksia päälistamme yrityksistä sekä ajantasaiset kaupankäyntitiedot välittämistämme yhtiöistä.
Osakesäästäjien keskusliiton jäsenenä saat seuraavan edun:

• -25 % alennusta osto- ja myyntitoimeksiantojen välityspalkkiosta (minimi 30 euroa)

Etu aktivoidaan ilmoittamalla Privanetille Osakesäästäjien keskusliiton jäsennumerosi osoitteeseen contact@privanet.fi, jonka jälkeen se liitetään Privanetin asiakkuuteesi. Tarjous on voimassa toistaiseksi.

Privanetin jälkimarkkinan listan lisäksi se tarjoaa Around ja Realinvest -palveluiden kautta joukkorahoitusmuotoisia mahdollisuuksia sijoittaa kasvuyritysten osakkeisiin ja velkakirjoihin.

Privanet yhdistää yrityksen ja sijoittajan tavoitteet tarjoamalla kasvuyrityksille jatkuvan rahoituskanavan ja sijoituskohteita vaihtoehtoja etsiville sijoittajille. Sijoittajille listaamattomat arvopaperit antavat erinomaisen mahdollisuuden täydentää ja hajauttaa sijoitussalkkuaan. Privanetin listalla olevat yritykset puolestaan hyötyvät mahdollisuudesta saada osakkeelle tai osuudelle markkinapohjainen hinta, sekä viestintäkanava omistajille. Lisäksi yritys saa näkyvyyttä Privanetin sijoittajakunnalle.

Privanet on suomalainen, vuonna 2000 perustettu sijoituspalveluyritys. Yhtiön toiminta on läpi sen historian keskittynyt listaamattomien yhtiöiden ympärille, erityisesti arvopaperivälitystoiminnan osalta. Markkinapaikallamme vaihdetaan useita kotimaisten yritysten osakkeita.

Lisätietoja saat tarvittaessa Osakesäästäjien keskusliiton toimistolta, puh. 040-6825 144 tai toimisto@osakeliitto.fi sekä Privanetistä, puh. +358 (0)10 219 0540 tai contact@privanet.fi.