Sijoittajan verotus

Elina Fasoúlas, Petri Manninen ja Ville Niiranen

sijoittajan_verotus_2.p_75x106pix_rgb_300ppi

Kirja sisältää kattavan esityksen tämän päivän sijoitusinstrumenttien verotuksesta. Mukaan ovat päässeet niin talletukset, joukkovelkakirjalainat, asunnot, osakkeet, sijoitusrahastot ja metsäomaisuus kuin warrantit, johdannaiset, kapitalisaatiosopimukset ja vakuutukset sekä monet muut tuotteet. Kirjassa pohditaan myös yhtiön perustamisen hyötyjä sekä varallisuuden siirtämistä seuraavalle sukupolvelle.

Helppolukuisessa kirjassa on paljon havainnollistavia esimerkkilaskelmia. Kirja rakentuu tuotekohtaisille luvuille, joissa käsitellään omaisuuden hankintaan, omistamiseen ja myymiseen liittyvät veroseuraamukset. Kunkin tuotteen osalta on valotettu myös kansainvälistä verotusta.

Kirja sopii yhtä hyvin piensijoittajalle kuin ammattimaiselle sijoittajallekin. Kirja soveltuu erinomaisesti oppikirjaksi finanssialan tutkintoihin tähtäävissä opinnoissa. Se toimii myös rahoitusalan ammattilaisten käsikirjana.

ISBN 978-952-5684-69-8, 2. uudistettu painos

Jäsenhinta 42 euroa (normaali hinta 59,00 e)

Tilaa kirja osoitteessa https://www.finva.fi/tuotteet/sijoittajan-verotus/ ja merkitse tilauslomakkeen laskutusosoite-kenttään kampanjatunnus OSKL.

Tarjous on voimassa 1.1.–31.8.2016 ja ainoastaan kampanjatunnuksella. Tilaukseen lisätään toimituskulut.