Tuoton arvoitus ratkeaa

Henri Elo

Kirjan saat Osakesäästäjien jäsenetuhintaan ja maksat siitä vain 28 € sis. alv ja postikulut (norm. 45 €). Tilauksen voit tehdä kirjan nettisivujen www.helmetkuplat.com kautta tai sähköpostilla tilaukset@helmetkuplat.com tai puhelimitse Henri Elo 0400 468 174. Mainitse tilatessasi, että olet Osakesäästäjien jäsen!

Uusi Tuoton arvoitus ratkeaa -kirja on säännöllisesti Kauppalehden medioihin vuodesta 2006 kirjoittaneen pörssikolumnisti, sijoitusbloggaaja ja yrittäjä KTM Henri Elon toinen kokonaan uusi sijoitusopas.

Tuoton arvoitus ratkeaa -kirjassa pääpaino on yhä osakesijoittamisessa, kuten Elon aiemmassa, yli 6 000 kappaletta 2007-2015 myyneessä, Löydä helmet – vältä kuplat! -kirjassa. Uudessa kirjassa myös muut keskeiset sijoitusmuodot tuodaan aiempaa laajemmin esiin.

Kirjassa on kymmenittäin tuoreita, havainnollisia ja kiinnostavia case-esimerkkejä pörssiyhtiöistä ja niihin sijoittamisesta. Esimerkit tekevät sijoittamisen maailmasta kiinnostavan ja ymmärrettävän.

Tuoton arvoitusta ratkotaan liiketoimintalähtöisesti selkokielellä. Osakesijoittajan tuotto syntyy viime kädessä yrityksen kannattavasta liiketoiminnasta. Yrityksen tekemä voitto realisoituu sijoittajalle osinkona ja arvonnousuna.

Kirja sisältää uusia näkökulmia ja tarkasteluja parhaiten tuottaneista osakkeista ja niiden ominaispiirteistä. Kirjassa on viisi ainutlaatuista suomalaisen sijoituskonkarin haastattelua.

Sijoitusopas soveltuu luettavaksi itsenäisenä teoksena aloittelijoista ammattilaisiin.

Kirjan pääluvut:
1. Voiko osakkeilla rikastua?
2. Pörssi – sijoitusmuoto muiden joukossa
3. Osake on pala yritystä