Miten teen rahaa osakesäästötilillä – 40 osakevinkkiä

Pauli Komsi

Uusi piensijoittajaa ymmärtävä helppolukuinen opaskirja. Rajatut osakevalinnat ja osakeideat auttavat säästäjää osakepoiminnassa.

• Ensimmäinen osakesäästötilin hyödyntämiseen opastava sijoituskirja
  • Siirrä veroja ja pistä nekin eurot poikimaan tilille lisää rahaa
  • Kattava tietopaketti neljästäkymmenestä kiinnostavasta pörssiyhtiöstä
  • Osuvat SWOT-analyysit pörssiyhtiöistä sijoittajan näkökulmasta
  • Jokaisen osakesäästäjän käytännöllinen käsikirja kotihyllyyn
  • Ensimmäinen painos syksyllä 2021, pehmeäkantinen, 242 sivua

Tilaa nyt Osakesäästäjien jäsenetuhintaan: 29 EUR. Hinnassa on mukana postikulut ja alv.

Kirjatilaus sähköpostilla: pauli.komsi(at)gmail.com. Kiitos.

Mainitse tilauksessa Osakesäästäjien jäsenyys. Anna osoite ja puhelinnumero. Painotuore kirja ja paperilasku lähetetään suoraan tilaajalle nopeasti. Laskun maksuaika: 3 vrk. Kirjan OVH: 36 EUR. Tilaa ajoissa. Tämä tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan.

Uusi opaskirja osakesäästäjille

Lue tämä ja vaurastu. Uusi osakesäästötili-systeemi tarjoaa piensijoittajalle merkittävää veroetua, jota ei kannata jättää käyttämättä. Osakesäästötilin siirretty verotus suosii pitkäjänteistä sijoittajaa.

– Tämä kirja ei rakenna pilvilinnoja vaan neuvoo käytännössä, miten osakesäästötiliä kannattaa käyttää. Kirjassa on mukana mm. osakesäästötilin käytön pikaopas ja valmiit ideatason mallisalkut. Teosta varten on tehty tarkkaa osakepoimintaa. Opus esittelee 40 mielenkiintoista suomalaista pörssiyhtiötä, joita kannattaa seurata sijoitusmielessä, kertoo kirjan toimittanut Pauli Komsi.

Kirja on suunnattu mm. säästäjille, aloittaville sijoittajille, osakesäästötilin avaajille, rahastosijoittamisesta osakesijoittajaksi siirtyville sekä kaikille naisille ja miehille, jotka ovat kiinnostuneet suomalaisten pörssiyhtiöiden osakkeista.

Monipuolinen katsaus Suomen kiinnostavista pörssiyhtiöistä. Esittelyssä mukana mm. Harvia, Herlinin suvun rahakoneet, panimo-osake Olvi, kansanosakkeet Nordea, Nokia, Fortum ja Elisa sekä Marimekko, Fiskars ja kasvuloikan tehnyt Kossuosake. Kirja sisältää lähes 50 taulukkoa tai valokuvaa.

Kirjoittaja on toimittaja, yrittäjä ja osakesäästäjä Pauli Komsi. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus pörssikaupasta ja säästämisestä. Komsi on urallaan tehnyt artikkeleita mm. Kalevaan, Maaseudun Tulevaisuuteen, Nykypäivään, Pohjalaiseen, Taloussanomiin, Tekniikka & Talous -lehteen ja Turun Sanomiin.

ISBN 978-952-69638-0-8 (nid.)

ISBN 978-952-69638-1-5 (PDF)