Näin sijoitan pörssiosakkeisiin – opas nuorelle

Seppo Saario

Sijoitusguru Seppo Saario, menestyskirjan Miten sijoitan pörssiosakkeisiin tekijä, on kirjoittanut nuorille suunnatun sijoitusoppaan, jossa lukija opastetaan arvopaperipörssien kiehtovaan maailmaan. Se, miten osaat sijoittaa säästösi tuottavasti, ratkaisee, tuleeko sinusta taloudellisesti riippumaton, jotta voit tehdä valintoja vapaasti laskematta jokaista euroa. Kyse ei ole vain rahasta, vaan asenteesta, sitkeydestä ja tahdonvoimasta. Sijoittaminen pörssiosakkeisiin on kestävyyslaji.

Kirja auttaa lukijaa kehittämään itselleen tuottavan sijoitusstrategian, jota voi toteuttaa läpi elämän: tavoitteena pitää olla, että kymmenkertaistat parhaan sijoituksesi kymmenen vuoden välein.

Jäsenetu Alma Talent Shopissa

Osakesäästäjien jäsenet saavat Alma Talent Shopista kirjan jäsenetuhintaan 25 % alennuksella. Osakesäästäjien tarjoushinnat saa voimaan syöttämällä ostoskorissa alennuskenttään etukoodin OSAKSETU. Alma Talent Shop toimii osoitteessa https://shop.almatalent.fi/.

painettu kirja ovh 29 €
OSTA PAINETTUNA KIRJANA >>