Osaava omistaja – Hyvän omistamisen käsikirja

Tero Luoma

Me kaikki omistamme jotakin. Oikeus omistaa on ihmiskunnan kehityksen ja vaurauden perusta. Hyvä omistajuus hyödyttää kaikkia; se on huolenpitoa rajallisista resursseistamme. Omistaminen kuitenkin edellyttää osaamista.

Osaava omistaja – hyvän omistamisen käsikirja on ensimmäinen omistajuutta kattavasti käsittelevä teos Suomessa. Se avaa oven omistajuuden maailmaan. Kirjan lukemalla opit ymmärtämään sekä omistajuuden filosofiaa että yhteiskunnallista merkitystä. Saat käytännönläheisiä työkaluja oman omistajuutesi kehittämiseen ja vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

Mikä on omistamisen tarkoitus? Miksi omistajuus kuuluu kaikille? Mitä on hyvä omistajuus? Millaisia ovat suomalaiset omistajat? Miten oppia omistajaksi? Millainen on omistamisen tulevaisuus?

Jäsenetu Alma Talent Shopissa

Osakesäästäjien jäsenet saavat Alma Talent Shopista kirjan jäsenetuhintaan 25 % alennuksella. Osakesäästäjien tarjoushinnat saa voimaan syöttämällä ostoskorissa alennuskenttään etukoodin OSAKSETU. Alma Talent Shop toimii osoitteessa https://shop.almatalent.fi/.

painettu kirja ovh 72 €
OSTA PAINETTUNA KIRJANA >>

e-kirja ovh 63 €
OSTA E-KIRJANA >>

Olethan tilauksiin ja niiden sekä palveluiden sisältöihin liittyen yhteydessä suoraan palveluntarjoajaan.

Etkö ole vielä Osakesäästäjien jäsen?

Liity täältä hyödyntääksesi edun »