Osakesijoittajan maailmanvalloitus

Henri Elo, Jari Saarhelo

Kirjan saat Osakesäästäjien jäsenetuhintaan ja maksat siitä vain 30 €. Hintaan sisältyy alv ja postikulut. (norm. 35 €) Tilauksen voit tehdä verkkokaupassa https://holvi.com/shop/kivaatekemista/  alennuskoodilla ”OSAKE21”.

Huom. Sama alennuskoodi pätee myös verkkokaupan muihin kirjatilausvaihtoehtoihin.

Kirjaan voi tutustua myös Henri Elon kirjojen kotisivuilla www.helmetkuplat.com.

Vaurastu kokeneiden sijoittajien opastamana – vankka perusteos aloittelijoista ammattilaisiin. Kirjassa käydään läpi kiintoisasti, tarinallisesti, case-pohjaisesti – kuten Henri Elon aiemmissa kirjoissa ja Jari Saarhelon artikkeleissa – osakesijoittamista mutta myös muita sijoitusmuotoja, kuten rahastoja ja etf:iä, Suomesta ja maailmalta. Kirja sisältää myös sijoittajahaastatteluja!

Henri Elon kokemus kotimaan markkinoista ja analyytikon työstä sekä toisaalta Jari Saarhelon kokemus ulkomaisiin yhtiöihin sijoittamisesta täydentävät toisiaan. Kumpikin katsoo sijoittamista Warren Buffettin näkökulmasta, eli yrityksen luvut ja liiketoiminta ovat tärkeä arvioinnin kohde.

Alma Talent 2018, ISBN 978-952-14-3514-0 pehmeäkantinen, 324 sivua

”Kirjan tyyli on helppolukuista ja lukijaa puhuttelevaa. Aihepiiri vie sijoittajan tarkastelemaan muutakin kuin pörssiosakkeita ja esittelee Suomen ulkopuolelta löytyviä sijoituskohteita. Tekstiä elävöittävät lukuisat mielenkiintoiset esimerkit. Suosittelen kirjaa niin sijoitustaipaleensa ensiaskelia ottavalle kuin kokeneellekin sijoittajalle.” – Tomi Salo, yksityissijoittaja, Osakesäästäjien Keskusliiton toiminnanjohtaja 2006–2012

Etkö ole vielä Osakesäästäjien jäsen?

Liity täältä hyödyntääksesi edun »