Rahamedia

Rahamedia on luonut verkkokursseja, joiden avulla pääset alkuun vaurastumisen polulla. Rahamedian verkkokursseihin on koottu inspiroivaa sisältöä ja monipuolisia resursseja, joiden avulla pääset tutustumaan tarkemmin itsellesi ajankohtaiseen teemaan – olipa sinulle kiinnostava teema tällä hetkellä sitten talouden parempi hallinta, sijoittamisen ensiaskeleet tai asuntosijoittamisen aloittaminen.

Osakesäästäjien jäsenet saavat 25 prosentin alennuksen Rahamedian kaikista verkkokursseista. Saat jäsenenä alennuksen käyttöösi alekoodilla OSAKESAASTAJAT25.

Tutustu Rahamedian kurssitarjontaan ja hyödynnä etu täältä »

Rahamedian tavoitteena on inspiroida sijoittamisesta ja vaurastumisesta kiinnostuneita ihmisiä teeman pariin. Rahamedia tuo aiheeseen liittyvät resurssit ja opiskelumahdollisuudet helposti saataville yhden sivuston alle. Rahamedian sivuilta löydät mm. blogit, kirjat ja audiokirjat, tapahtumat, Podcastit & YouTube-videot, kurssit sekä paljon muuta!

Etkö ole vielä Osakesäästäjien jäsen?

Liity täältä hyödyntääksesi edun »