Sijoittamisen peruskurssi

Kaikille Osakesäästäjien jäsenille AVOIN ja ILMAINEN sijoittamisen peruskurssi

Kyseessä on kuuden illan kurssi jossa käydään seikkaperäisesti läpi sijoittamista niin, että perusteet ovat varmasti hallussa.

Peruskursseilla käsitellään sijoittamista ja sijoitussuunnitelman laatimista. Mihin tuottojen saaminen perustuu ja millaisia tuotteita on. Lisäksi tuotteiden hyödyntämistä ja riskien hallintaa käsitellään käytännönläheisesti, mutta asiantuntevasti. Etenkin riskin ymmärtämiseen panostetaan paljon, sillä riski on myös työväline vaurastumiseen.

Yhteensä kuuden illan aikana muodostuu osaamiskokonaisuus, joka helpottaa sijoittamista olennaisesti. Kun perusteet ovat kunnossa on helppo jatkaa osaamisensa rakentamista siitä eteenpäin. Kurssin myötä opitaan välttämään myös yleisimmät kalliit ajatusvirheet.

Iltojen ajankohdat ja teemat ovat seuraavat:
29.3.2021 kello 17:00-18:30
Luento 1: Taustalla pyörivä psykologia ja syyt sijoittamiseen

31.3.2021 kello 17:00-18:30
Luento 2: Miten rakennat sijoitussuunnitelman ja pitäydyt siinä?

13.4.2021 kello 17:00-18:30
Luento 3: Riskienhallinnan keskeisimmät työvälineet

14.4.2021 kello 17:00-18:30
Luento 4: Mistä ja miten tuotot tulevat?

20.4.2021 kello 17:00-18:30
Luento 5: Tavallisimmat sijoitustuotteet

21.4.2021 kello 17:00-18:30
Luento 6: Pääomaverotus käytännössä

Osakesäästäjien kurssit ovat aina käytännönläheisiä runsaine esimerkkeineen. Sijoittamisen peruskurssit sopivat aloittelijoille eivätkä vaadi ennakko-osaamista. Myös sijoittamista pidempään harrastaneet tulevat saamaan vahvoja ahaa-elämyksiä.

Jokaisella on oikeus vaurastua, ja sijoittamisen peruskurssin myötä olet askeleen lähempänä vaurastumista!

Koulutus pidetään verkkokurssina. Kurssialustana toimii TEAMS live event.

Ilmoittaudu kurssille täältä »

Jos et ole vielä jäsen, mutta haluat mukaan kurssille, voit liittyä jäseneksi alla olevasta linkistä. Jäsenyyden hinta alle 30-vuotiaille on 10 €/vuosi, 30 vuotta täyttäneille hinta on 29 € tai 36 € riippuen Viisas Raha -lehden toimitusmuodosta.

Liity jäseneksi täältä »