Viisas Raha

Talouslehti suomalaiselle sijoittajalle

Viisas Raha on korkeatasoinen aikakauslehti suomalaiselle sijoittajalle. Viisaan Rahan paperiversio julkaistaan 8 kertaa vuodessa ja toimitetaan Osakesäästäjien jäsenille kotiin tai digiversiona riippuen jäsentyypistä. Lehti on kaikkien jäsenten luettavissa myös digimuodossa, ja arkistosta löytyvät lehdet numerosta 2/2019 alkaen.

Katso ohjeet digilehden lukemiseen täältä »

Uusi jäsen, huomioithan, että tilaajatunnukset digilehden lukemiseksi päivittyvät jäsenmaksun maksustatuksen mukaan. Tietojen siirtymisessä palveluiden välillä voi kestää joitakin päiviä eikä digilehden lukuoikeuden aktivointi välttämättä siksi onnistu välittömästi. Varauduthan korkeintaan viikon mittaiseen viiveeseen.

Lue näytenumero 6/2020 tästä »

Viisas Raha sisältää analyyseja suomalaisista ja ulkomaisista yhtiöistä sekä puolueettomia vertailuja ja asiantuntijakirjoituksia. Jokaisessa numerossa on keskimäärin 48 sivua tuhtia tietoa. Lehti toimii myös Osakesäästäjien yhtenä merkittävimmistä jäsenviestintäkanavista. Lehdestä löytyy laajat koosteet tulevista tapahtumista.

Lehden lukee säännöllisesti n. 95 % jäsenistöstä (jäsentutkimus 2020).

Hanki lukuoikeus liittymällä täältä »

Klikkaamalla kuvaa pääset lukemaan näytenumeroa 6/2020:

Ilmestymispäivät vuonna 2021

Nro 1    to 4.2.
Nro 2    to 18.3.
Nro 3    to 6.5.
Nro 4    to 17.6.
Nro 5    to 19.8.
Nro 6    to 30.9.
Nro 7    to 4.11.
Nro 8    to 16.12.

Aineistopäivät paikallisyhdistyksille

Nro 1    to 21.1.
Nro 2    to 4.3.
Nro 3    to 22.4.
Nro 4    to 3.6.
Nro 5    to 5.8.
Nro 6    to 16.9.
Nro 7    to 21.10.
Nro 8    to 2.12.

Takaraja yhdistysten ilmoitusten jättämiselle on aineistopäivinä klo 12.