Viisas Raha

Korkeatasoinen talouslehti suomalaiselle sijoittajalle. Ilmainen Osakesäästäjien jäsenille!

Viisas Raha -talouslehti julkaistaan 8 kertaa vuodessa ja se sisältää analyyseja suomalaisista ja ulkomaisista yhtiöistä sekä puolueettomia vertailuja ja asiantuntijakirjoituksia. Jokaisessa numerossa on keskimäärin 48 sivua tuhtia tietoa.

Talouslehti on Osakesäästäjien jäsenille ilmainen. Liittyessäsi jäseneksi valitset jäsentyypistä haluatko Viisaan Rahan paperisena kotiisi vai lukuoikeuden digilehteen. Aikaisemmat lehden ovat jäsentemme luettavissa digimuodossa lehtiluukun arkistosta numerosta 2/2019 alkaen. Klikkaa ja lue näytenumero 6/2020 tästä.

Lehden lukee säännöllisesti n. 95 % jäsenistöstä (jäsentutkimus 2020).

Haluatko tilata Viisaan Rahan jatkossa paperiversiona digiversion sijaan?

Laita viestiä toimisto@osakeliitto.fi ja kerro että haluat muuttaa jäsenlajia niin, että saat paperisen Viisas Rahan. Liitä viestiin mukaan jäsennumerosi. Jäsenlajin muutos on nopeaa ja vaivatonta.

Näin pääset lukemaan digilehtiä

Aktivoi digilehden lukuoikeus näiden ohjeiden avulla

Lehden ilmestymispäivät vuonna 2021

Nro 1    to 4.2.
Nro 2    to 18.3.
Nro 3    to 6.5.
Nro 4    to 17.6.
Nro 5    to 19.8.
Nro 6    to 30.9.
Nro 7    to 4.11.
Nro 8    to 16.12.

Klikkaamalla kuvaa pääset lukemaan näytenumeroa 6/2020

Viisasraha.fi

Viisasraha.fi on ilmainen taloudesta uutisoiva verkkolehti.

Sivusto tarjoaa sijoittajalle ajankohtaista riippumatonta tietoa ja pyrkii auttamaan parempiin sijoituspäätöksiin. Osakesäästäjien eri ikäiset aktiivit kirjoittavat näkemyksiään sivuston blogissa.