Liity nyt Osakesäästäjien jäseneksi

SijoitusSummitin rekisteröityneille 6kk kokeilujäsenyys ilmaiseksi!

Jäsenenä saat Viisas Raha -lehden 10 kertaa vuodessa sekä runsaasti muita rahanarvoisia jäsenetuja kuten alennuksia välityspalkkioista ja muista sijoituspalveluista. Lisäksi pääset osallistumaan monipuoliseen tapahtumatarjontaamme.

Liity Osakesäästäjien jäseneksi täyttämällä oheinen lomake. Osakesäästäjien tarjoamien jäsenetujen lisäksi pääset hyödyntämään oman asuinalueesi paikallista toimintaa. Saat laajan tarjonnan jäsenetuja käytettäväksi heti liityttyäsi jäseneksi.

SijoitusSummitin kautta liittyneille uusille jäsenille tarjotaan 6kk kokeilujäsenyys ilmaiseksi. Kokeilujäsenyyteen kuuluu kaikki varsinaisen jäsenen edut ja paperinen Viisas Raha -jäsenlehti. Jäsenyys jatkuu 6kk kokeilun jälkeen toistaiseksi voimassaolevana varsinaisena jäsenyytenä. Jäsenlaskut lähetetään vuosittain tammikuussa.

Osakesäästäjiin kuuluu jo vajaa 30 000 jäsentä. Tervetuloa mukaan osaksi aktiivista verkostoa!

Jäsenlajit

Varsinainen jäsenyys 34,00 euroa / vuosi

Varsinainen jäsenyys maksaa 34 euroa kalenterivuodessa. Varsinaisena jäsenenä nautit kaikista tarjoamistamme jäseneduista, mukaanlukien 10 kertaa vuodessa kotiin toimitettu Viisas Raha -jäsenlehti.

Perhejäsenyys 10,00 euroa / vuosi

Perhejäsenyys on tarkoitettu varsinaisen jäsenen kanssa samassa taloudessa asuvalle. Molemmat jäsenet nauttivat kaikista tarjoamistamme jäseneduista, mutta talouteen tulee vain 1 paperinen Viisas Raha lehti.

Nuorten Osakesäästäjien jäsenyys 10,00 euroa / vuosi

Alle 30-vuotiaat ovat oikeutettuja Nuorten Osakesäästäjien edullisempaan jäsenmaksuun 6kk kokeilujäsenyyden jälkeen. Nuorisojäsenyys maksaa 10 euroa vuodessa ja se on myös verovähennyskelpoinen. Nuorisojäsenille tarjotaan kaikki täydet jäsenedut, mutta Viisas Raha jäsenlehti tulee digitaalisena versiona. Nuorten Osakesäästäjien jäsenenä voit olla vielä sen vuoden jolloin täytät 30 vuotta.