Liity Osakesäästäjien jäseneksi!

Osakesäästäjien jäsenyys tarjoaa runsaasti tietoa sijoittamisesta ja säästämisestä. Nyt voit liittyä jäseneksi vuodelle 2017 hintaan 34 euroa!

Jäsenenä saat Viisas Raha -lehden 10 kertaa vuodessa sekä runsaasti muita rahanarvoisia jäsenetuja kuten alennuksia välityspalkkioista ja muista sijoituspalveluista. Lisäksi pääset osallistumaan monipuoliseen tapahtumatarjontaamme.

Liity Osakesäästäjien jäseneksi täyttämällä oheinen lomake. Jäseniä järjestöllä on yli 24 000 kpl ja jokainen jäsen kuuluu Osakesäästäjien Keskusliittoon oman paikallisyhdistyksensä kautta.  Jäsenyys ja jäsenedut alkavat heti maksettuasi jäsenmaksun. Osakesäästäjien jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen pääomatuloista.

Opiskelijajäsenen jäsenmaksu vuodelle 2017 on 10 euroa.

Jäsenmaksu on aina kalenterivuosikohtainen.

Liityn
JäseneksiOpiskelijajäseneksiPerhejäseneksi

Etunimi*

Sukunimi*