Liity nyt Osakesäästäjien jäseneksi loppuvuodeksi 2019 vain hintaan 19,00 euroa!

Jäsenenä saat Viisas Raha -lehden 10 kertaa vuodessa sekä runsaasti muita rahanarvoisia jäsenetuja kuten alennuksia välityspalkkioista ja muista sijoituspalveluista. Lisäksi pääset osallistumaan monipuoliseen tapahtumatarjontaamme.

Liity Osakesäästäjien jäseneksi täyttämällä oheinen lomake. Osakesäästäjien tarjoamien jäsenetujen lisäksi pääset hyödyntämään oman asuinalueesi paikallista toimintaa. Saat laajan tarjonnan jäsenetuja käytettäväksi heti liityttyäsi jäseneksi.

Osakesäästäjiin kuuluu jo lähes 30 000 jäsentä. Tervetuloa mukaan osaksi aktiivista verkostoa!

Jäsenedut

• Osakesäästäjien oma aikakausilehti Viisas Raha
  • Paikallisyhdistysten toiminta: yritysvierailut, sijoituskerhot ja koulutustilaisuudet
  • Hyviä tarjouksia sijoituspalveluista ja -julkaisuista
  • Neuvonta ja edunvalvonta

Jäsenlajit

Puolivuotisjäsenyys 19,00 euroa / loppuvuosi 2019

Puolivuotisjäsenyyden jäsenmaksu on 19 euroa loppuvuodeksi 2019 . Puolivuotis jäsenenä nautit kaikista tarjoamistamme jäseneduista, mukaanlukien 10 kertaa vuodessa kotiin toimitettu Viisas Raha -jäsenlehti.

Perhejäsenyys 10,00 euroa / vuosi

Perhejäsenyys on tarkoitettu varsinaisen jäsenen kanssa samassa taloudessa asuvalle. Molemmat jäsenet nauttivat kaikista tarjoamistamme jäseneduista, mutta talouteen tulee vain 1 paperinen Viisas Raha lehti.

Nuorten Osakesäästäjien jäsenyys 10,00 euroa / vuosi

Alle 30-vuotiaat ovat oikeutettuja Nuorten Osakesäästäjien edullisempaan jäsenmaksuun. Nuorisojäsenille tarjotaan kaikki jäsenedut ja Viisas Raha jäsenlehti digitaalisena versiona. Nuorten Osakesäästäjien jäsenenä voit olla vielä sen vuoden jolloin täytät 30 vuotta. Lue lisää toiminnasta

Jäsenkampanjat

Kevään aikana tarjoamme mm. Suomen Ekonomien ja korkeakoulujen sijoituskerhojen jäsenille puolen vuoden kokeilujäsenyyden veloituksetta. Jäsenyys jatkuu sen jälkeen automaattisesti varsinaisena jäsenyytenä. Kokeilujäsenenä saat täydet jäsenedut ja Viisas Raha -jäsenlehtemme digitaalisena näköislehtenä.