Liity Osakesäästäjien jäseneksi!

Osakesäästäjien jäsenyys tarjoaa runsaasti tietoa sijoittamisesta ja säästämisestä!

Jäsenenä saat Viisas Raha -lehden 10 kertaa vuodessa sekä runsaasti muita rahanarvoisia jäsenetuja kuten alennuksia välityspalkkioista ja muista sijoituspalveluista. Lisäksi pääset osallistumaan monipuoliseen tapahtumatarjontaamme.

Liity Osakesäästäjien jäseneksi täyttämällä oheinen lomake. Osakesäästäjien Keskusliiton tarjoamien jäsenetujen lisäksi pääset hyödyntämään oman asuinalueesi paikallista toimintaa. Saat laajan tarjoaman jäsenetuja käytettäväksi heti liityttyäsi jäseneksi. Lisäksi jäsenmaksu on verovähennyskelpoinen pääomatuloista.

Millainen jäsen Sinä olet?

Varsinainen jäsenyys 34 euroa

Varsinainen jäsenyys maksaa jäsenelle 34 euroa kalenterivuodessa, ja maksu on verovähennyskelpoinen. Varsinainen jäsenyys sopii yli 30-vuotta täyttäneelle aikuiselle. Varsinaisena jäsenenä nautit kaikista tarjoamistamme jäseneduista.

Perhejäsenyys 10 euroa

Perhejäsenyys on tarkoitettu samassa taloudessa asuville jäsenille. Tämä jäsenyys edellyttää kahden henkilön liittymistä, kuten esimerkiksi puolisot. Tällöin toinen puolisoista on varsinainen jäsen ja maksaa jäsenyydestä 34 euroa, ja toinen puoliso perhejäsen, joka maksaa 10 euroa vuodessa. Molemmat jäsenet nauttivat kaikista tarjoamistamme jäseneduista, mutta talouteen tulee vain 1 paperinen Viisas Raha lehti. Jäsenmaksut ovat molempien osalta verovähennyskelpoisia

Nuorten Osakesäästäjien jäsenyys 10 euroa

Nuorisojäsenyys sopii alle 30-vuotiaalle. Nuorisojäsenyys maksaa jäsenelle 10 euroa vuodessa, ja se on verovähennyskelpoinen. Nuorisojäsenille tarjotaan lähes kaikki täydet jäsenedut, mutta Viisas Raha jäsenlehti tulee digitaalisena versiona. Lisäksi nuorille voi olla omia etuja Varsinaisen jäsenyyden ulkopuolelta- kuten edullisempia kaupankäyntikuluja tai palveluita. Nuorten Osakesäästäjien jäsenenä voit olla vielä sen vuoden jolloin täytät 30 vuotta.

Kaikki jäsenmaksut ovat kalenterivuosikohtaisia.

Järjestöllä on vajaa 30 000 jäsentä. Tervetuloa mukaan osaksi aktiivista verkostoa!