Liity nyt Osakesäästäjien jäseneksi!

Jäsenenä saat Viisas Raha -lehden sekä runsaasti muita rahanarvoisia jäsenetuja. Lisäksi pääset osallistumaan monipuoliseen tapahtumatarjontaamme.

Liity Osakesäästäjien jäseneksi täyttämällä oheinen lomake. Saat liittymisen jälkeen sähköpostiisi tervetuloviestin sekä käyttäjätunnuksen aktivointiviestin – tarkistathan tarvittaessa myös roskapostikansion. Sähköpostiksi kannattaa ilmoittaa henkilökohtainen osoite, jotta viestit saapuvat perille ja osoite ei työ- tai opiskelupaikan vaihduttua lakkaa toimimasta.

Osakesäästäjiin kuuluu jo yli 34 000 jäsentä. Tervetuloa mukaan osaksi aktiivista verkostoa!

Jäsenedut

• Osakesäästäjien oma aikakauslehti Viisas Raha
  • Paikallisyhdistysten toiminta: yritysvierailut, sijoituskerhot ja koulutustilaisuudet
  • Hyviä tarjouksia sijoituspalveluista ja -julkaisuista