Suomen ja Euroopan unionin tietosuojalait ovat uudistuneet. EU:n yleistä tietosuoja-asetusta sovelletaan 25.05.2018 alkaen kaikissa EU:n jäsenmaissa. Tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) sovellamme lähtökohtaisesti kaikkeen henkilötietojen käsittelyymme.

Suomen Osakesäästäjät ry:n tietosuojaseloste

Evästeet

Kolmannen osapuolen evästeet

Sivuillamme on myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri sosiaaliseen mediaan palveluihin. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

Kolmannen osapuolen evästeet voit estää tehokkaimmin selaimen asetuksista.