Mandatum

Hyödynnä Osakesäästäjien jäsenille suunnatut edut Mandatumin arvostetuista sijoittamisen palveluista:

Itsenäinen sijoittaja

Itsenäiseen sijoittamiseen soveltuva Trader-kaupankäyntipalvelu, jossa aina edullinen välityspalkkio alk. 0,04%, min 6€

Säännöllinen säästäjä

Säännölliseen säästämiseen sopiva digitaalinen varainhoito. Etuna 1 % tuottobonus ensimmäisen 6 kuukauden säästöistä 50 000 euroon asti.

Aina edullinen välityspalkkio (alk. 0,04%, min 6€) Traderissa

Osakesäästäjien jäsenenä sijoitat Traderissa aina vähintään toiseksi edullisimmassa hintaluokassa. Tällöin maksat kaupankäynnistä Helsingin pörssissä ja seitsemässä muussa maassa 0,04 % (min. 6 €) ja parissa kymmenessä muussa pörssissä 0,07 % (min. 8 €). Samaan alennetun hinnoittelun piiriin kuuluvat sekä arvo-osuustili että osakesäästötili. Asiakkuuden avaus on maksutonta, vain kaupankäynti maksaa.

Trader-kaupankäyntipalvelu perustuu Saxo Bankin palkittuun ja edistykselliseen kaupankäyntiteknologiaan. Traderin valikoimassa on yli 40 000 sijoitusinstrumenttia 37 eri markkinalla, esimerkiksi listattuja osakkeita löydät yli 19 000. Oletko osakesäästäjä, treidaaja vai ammattilainen? Valitse sijoitustyyliisi sopiva alusta 3 vaihtoehdosta ja vaihda halutessasi.

Trader-kaupankäyntipalvelu on voittanut Välittäjä 2021 -tutkimuksen.

Jopa 500 euron tuottobonusetu digitaalisesta varainhoidosta

Osakesäästäjien jäsenenä saat digitaalisen varainhoidon palvelussa etuna 1 % tuottobonuksen ensimmäisen 6 kuukauden maksuista 50 000 euroon asti. Tuottobonus maksetaan sijoitusten yhteydessä ja se näkyy palvelussa tuottona.

Digitaalisessa varainhoidossa sijoittamisen alkuun pääset vaivattomasti jo 25 euron summalla. Digitaalinen varainhoitajamme kartoittaa sinulle sopivimman salkun viiden vaihtoehdon joukosta. Sijoitusvarojasi hoidetaan ammattimaisesti, pitkäjänteisesti. Seuraa mobiilisti, miten sijoituksesi kehittyvät ja oletko matkalla asettamaasi tavoitteeseen. Vuotuinen hoitopalkkio on 0,5 % ja sijoituskohteiden vuotuiset kokonaiskulut 0,83–1,66 %. Merkintä- tai lunastuspalkkioita ei ole.

Tutustu etuihin ja ota ne käyttöösi

1. Liity Osakesäästäjien jäseneksi, jos et sitä jo ole
    2. Ota talteen jäsennumerosi
    3. Aktivoi etu Mandatumin sivulla

Voit myös olla yhteydessä Mandatumin asiakaspalveluun, joka palvelee arkisin klo 9-17 numerossa 0200 31100.

Etkö ole vielä jäsen, mutta haluat hyödyntää rahanarvoisen edun? Voit aktivoida edun heti, kun olet liittynyt jäseneksi.

LIITY JÄSENEKSI »