Nordnet Pankki

Avaa osakesäästötilisi Nordnetiin ja maksimoi säästöjesi kasvu.

Nordnet on osakesäästäjien suosikki ja Suomen laadukkain arvopaperivälittäjä (Välittäjä 2019 -tutkimus, Viisas Raha). Nordnetissä säästät ja sijoitat osakkeisiin, rahastoihin, ETF:iin ja muihin tuotteisiin ilman kiinteitä kustannuksia ja edulliseen hintaan. Nordnetin sosiaalisessa sijoitusverkostossa Sharevillessä voit poimia sijoitusideoita menestyneiden sijoittajien salkuista sekä osakesäästötileiltä ja keskustella muiden osakesäästäjien kanssa. Voit myös avata saman tien osakesäästötilisi Nordnetiin ilman mitään avaus- tai verkkopankkitunnusmaksuja. Kaupat arvo-osuustilillä ja osakesäästötilillä lasketaan kuukausittain yhteen ja ne määrittävät seuraavan kuun palkkiotason.

Enemmän vastinetta rahoillesi

• listattujen koti- ja ulkomaisten osakkeiden säilytys 0 €
  • osakesäästötili heti avattavissa ilman avaus- tai kuukausimaksuja
  • arvo-osuustilin siirto Nordnetiin 0 €
  • reaaliaikaisesti striimaavat kurssit ja uutiset Pohjoismaisista pörsseistä 0 € (Norjan pörssi 30.11.2021 asti)
  • aamukirje analyytikoiden ostosuosituksilla 0 €
  • mobiilisovellus kaupankäyntiin sormenjälkitunnistautumisella 0 €
  • rahastojen osto- ja myyntikulut 0 €
  • Nordnetin omat indeksirahastot
  • Nordnet Markets -pörssilistatut tuotteet 0 € (yli 100 € kaupat)
  • rahoitusta sijoituksiin
  • automatisoidut raportit ja tiedot suoraan verottajalle

Osakesäästäjien jäsenenä saat erityisetuja

• Edullisemman välityspalkkion kotimaisiin osakekauppoihin:
    automaattisesti vähintään palkkiotaso 3: min. 7 € / 0,15 % / toteutunut toimeksianto (norm. taso 4: min. 9 € / 0,20 %). Jos teet kuukaudessa 11–50 toteutunutta toimeksiantoa, seuraavassa kuussa palkkiotasosi on taso 2: min. 5 € / 0,10 %. Jos toteutuneita toimeksiantoja on yli 50, palkkiotasosi on seuraavat kolme kuukautta taso 1: min. 3 € / 0,06 %.
  • Uudet asiakkaat voivat käydä kaksi ensimmäistä kuukautta kauppaa tasolla 1.
  • Nykyinen Nordnetin asiakas, joka on Osakesäästäjien jäsen ja avaa itselleen osakesäästötilin, saa taso 1 -palkkiotason käyttöönsä kuluvan kuukauden loppuun (koskee osakesäästötiliä ja asiakkaan kaikkia arvo-osuustilejä).
  • Inderes-analyysit yli 120 suomalaisesta pörssiyhtiöstä edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 10 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 20 €/kk).
  • aktiivisijoittajan kaupankäyntiohjelma Infront Web Trader edullisemmin:
    Nordnetin hinnaston tasoilla 2–3 oleville OSKL-jäsenille 5 €/kk ja tasolla 1 oleville 0 €/kk (norm. 10 €/kk).
  • Listaamattomien pohjoismaisten osakkeiden hallinnointimaksu 0 €/kk (norm. 2,5 €/osakelaji (ISIN)/salkku/kk)
  • Erityisesti OSKL-jäsenille räätälöityjä koulutuksia ja tapahtumia.

Lisätietoja eduista ja ilmoittautumiset tilaisuuksiin täällä. Nordnetin koko hinnaston löydät täältä.

Toimi näin

Saadaksesi Osakesäästäjien jäsenenä edut käyttöösi, toimita kopio jäsenmaksusta Nordnetin asiakaspalveluun lähettämällä viesti palveluun sisäänkirjautuneena. Jos sinulla ei ole kopiota jäsenmaksun suorituksesta, ole yhteydessä Osakesäästäjien toimistoon: toimisto [at] osakeliitto.fi tai puh. 010 2481 300. Osakesäästötilin avausetuun (Taso 1) riittää tilin ilmoittaminen viestillä Nordnetin asiakaspalveluun sisäänkirjautuneena. Etu lunastettava viipymättä osakesäästötilin avauksen jälkeen.

Voit tarkistaa kytketyn jäsenetusi kirjautumalla Nordnetin verkkopalveluun: jos kohdassa Sivuni > Oma profiilini & asetukset > Tilit > Välityspalkkioluokka lukee Taso 1–4, jäsenetu ei ole vielä käytössäsi.

Lisätietoja saat tarvittaessa Nordnetin asiakaspalvelusta, puh. 020 198 5898 tai asiakaspalvelu [at] nordnet.fi.