Koulutus

Ilmoittaudu mukaan Sijoittamisen peruskurssiin, noin 30 paikkakunnalla syyskuussa alkaen! Hinta noin 59€!
Ilmoittaudu mukaan Osakesijoittamisen peruskurssiin, webinaareina ja paikallisissa kansalaisopistoissa! Hinta vain 39€!!

Kevään kiertueen Vaurastu osakesijoittamisella uusinta syksyllä 2020!

Kevään 2020 kolmas Suomen Osakesäästäjien koulutuskiertue oli valtava menestys! Olosuhteiden takia kiertue toteutettiin webinaareina ja mukaan ilmoittautui jälleen yli tuhat osallistujaa! Palaute oli myös todella huikeaa, keskiarvosana oli tasan 9, ja yli 97% osallistujista koki saaneensa rahoilleen vastinetta! Kiitos kaikille!

Suuren kysynnän takia sama ohjelma tarjotaan syksylläkin webinaareina, päivitetyillä materiaaleilla! Lisää tietoa alla!

Syksyn 2020 koulutuksen sisältö:

• Osakesäästötili nostaa nettotuottoja
  • Sijoittajan tunnuslukujen "sixpack", P/E, P/B, osinkotuotto, oman pääoman tuotto, omavaraisuusaste ja gearing (nettovelkaantumisaste)
  • Live-osakeseulonta Zenostockin ja Danske Bankin järjestelmiä hyödyntäen
  • Osinkoansojen tunnistaminen ja välttäminen
  • Putoavat puukot, mahdollisuus vai uhka?
  • Trendin tunnistaminen liukuvien keskiarvojen avulla
  • Sijoittaminen velkarahalla kestävällä tavalla

Kouluttaja

Kiertueen kouluttajana toimii jälleen Osakesäästäjien koulutusvastaava Svenne Holmström.  Svenne on sijoittamisen rautainen ammattilainen, joka osaa innostaa ja opettaa vaikeistakin asioista hyvinkin käytännönläheisesti. Kurssilaisten antama palaute eri kursseista on ollut kiitettävä ja keskiarvosana kaikkien kurssien osalta melko tasan 9,0. Osallistujat ovat nostaneet erityisesti esille Svennen osaamisen ja ammattitaidon.  Hänen innostavaa otettaan on kiitetty laajasti.  Lue lisää Svennestä.

Kohderyhmä

Tätä koulutusta suositellaan jo jonkin verran kokemusta tai osaamista sijoittamisesta omaaville henkilöille.

Koulutuksen hinta

Suomen Osakesäästäjien jäsenet 49€ sis 24% alv
Ei-jäsenet 69€ sis 24% alv (jos et ole vielä jäsen, voit myös liittyä jäseneksi, loppuvuosi 19€, ja sen jälkeen pääset osallistumaan jäsenhintaan! )
Alle 30-vuotiaat, 49€ sis 24% alv

Koulutukseen kuuluu 56-sivuinen materiaalipaketti vain pdf-tiedostona. Paperimateriaalia ei paineta tällä kertaa. Materiaalin lopussa on seikkaperäinen sijoitussuunnitelmapohja, joka auttaa Sinua pysymään suunnitelmassasi, sekä tunnistamaan taloutesi riskejä ja mahdollisuuksia.

Käytämme Go To Webinar -alustaa. Tilaisuudesta syntyy myös vuoden loppuun asti katsottava tallenne (vain ilmoittautuneille).

Aikataulu

Päivämäärä

Webinaari

Aika