Vaurastu osakesijoittamisella webinaarikiertue

Tämä koulutus on kaikille avoin! Ilmoittaudu mukaan!

Kevään 2020 kolmas Suomen Osakesäästäjien koulutuskiertue oli valtava menestys! Suuren kysynnän takia jatketaan samalla ohjelmalla syksylläkin, uusituilla materiaaleilla! Lisää tietoa alla!

Onko salkussasi yhtiöitä, joihin ei olisi pitänyt sijoittaa?

Tämä on toki helppoa todeta jälkikäteen, mutta osa huonoista valinnoista on loppujen lopuksi jo ennakkoon vältettävissä melko yksinkertaisilla peukalosäännöillä.

Sijoittajina kehitytään, kun opitaan virheistämme ja keskitytään menestystekijöihin. Sinänsä oikea yhtiövalinta ei aina johda toivottuun lopputulokseen, jos olosuhteet eivät ole otolliset. Vanha paradoksi hyvä yhtiö ei välttämättä ole hyvä sijoitus, pätee aina.

On ainakin kolme yksinkertaista tapaa nostaa tuotto-odotusta

Ensiksi on syytä välttää kokonaan vääriä yhtiöitä. Tämä on ainakin osittain mahdollista hyödyntämällä keskeisimmät tunnusluvut. Varsinkin oman pääoman tuotto antaa osviittaa yhtiön odotetusta riski-tuotto -suhteesta. Ongelmana on vain se, että yhtiö voi vaikuttaa tähän tunnuslukuun yllättävällä tavalla. Edullinen P/E lukukin voi hämätä sijoittajaa ja osinkotuotto voi olla silmälumetta.

Toiseksi sijoittajan ei kannata puskea vastavirtaan. Keskihintaa ei kannata alentaa, vaan korottaa. Me haluamme nähdä nousutrendiä, riippumatta siitä, kuinka edulliselta yhtiö näyttääkin. Sijoittajan tulee kysyä itseltään, kuinka kiireellistä on ostaa juuri tätä yhtiötä?

Kolmanneksi tuottoja voi ajaa ylös sekä siirtämällä verotusta tulevaan että hyödyntämällä velkavipua, mikäli salkku on hyvin rakennettu ja oma riskinsietokyky tämän sallii. Jos sijoittaja ei kuitenkaan ole tässä asiassa kurinalainen, on mahdollista ajautua merkittäviin ongelmiin.

What’s in it for me?

Vaurastu Osakesijoittamisella live-webinaarin avulla saat käytännönläheisiä vinkkejä sijoitustoimintasi kehittämiseen. Koulutus on rakennettu arvosijoittajan näkökulmasta. Autamme tulkitsemaan keskeisimpiä tunnuslukuja, sekä välttämään niin kutsuttuja putoavia puukkoja ja osinkoansoja. Webinaarin avulla saat myös tukea sijoituspäätöksiin liukuvien keskiarvojen avulla. Näiden avulla voit saada vihjeitä, onko kiirettä ostaa vai myydä. Tämän lisäksi tarkastellaan verojen ja velkavivun merkitystä korkoa korolle ilmiöön.

Webinaarimme avulla otat lujan otteen sijoittamisesta. Tähän webinaarikoulutukseen on jo osallistunut yli tuhat henkilöä ja palaute on ollut huikea. Keskiarvosana on 9,0 ja 97% palautteiden antaneista koki saaneensa lisäarvoa ohjelmastamme.

Kouluttajamme Svenne Holmström on saanut reilusti kiitosta innostavasta tavastaan kouluttaa. Svenne osaa selittää vaikeatkin asiat varsin havainnollisella tavalla. Kurssilla Svenne seuloo osakkeita eri tunnusluvuilla reaaliajassa. Tämän lisäksi harjoitellaan liukuvien keskiarvojen käyttöä myös kurssilaisten ehdottamilla yhtiöillä! Lue lisää Svennestä.

Webinaarin aiheet:

• Arvosijoittaminen lyhyesti
  • Osakesäästötili nostaa nettotuottoja
  • Sijoittajan tunnuslukujen "sixpack", P/E, P/B, osinkotuotto, oman pääoman tuotto, omavaraisuusaste ja gearing (nettovelkaantumisaste)
  • Live-osakeseulonta Börsdatan ja Danske Bankin järjestelmiä hyödyntäen
  • Osinkoansojen tunnistaminen ja välttäminen
  • Putoavat puukot, mahdollisuus vai uhka?
  • Trendin tunnistaminen liukuvien keskiarvojen avulla
  • Sijoittaminen velkarahalla kestävällä tavalla

Kohderyhmä

Tästä koulutuksesta saat eniten irti, jos sinulla on ennestään jo jonkin verran kokemusta tai osaamista sijoittamisesta. Webinaari tallennetaan, joten jälkikäteen voit katsoa webinaaritallennetta niin monta kertaa kuin haluat, toukokuuhun 2021 asti.

Suomen Osakesäästäjien jäsenet 49€ sis 24% alv
Ei-jäsenet 69€ sis 24% alv (jos et ole vielä jäsen, voit liittyä jäseneksi - nyt saat loppuvuoden 2020 kaupan päälle!)
Alle 30-vuotiaat, 49€ sis 24% alv

Onko hinta mielestäsi kallis? Mitä Svenne sanoo tästä? "Jos joku olisi aikanaan kertonut minulle näistä asioista havainnollisesti, olisi todella moni virhe jäänyt tekemättä. Nämä tulivat minulle varsin kalliiksi aikanaan, ihan turhaan. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin minulla on nyt ilo ja kunnia saada jakaa osaamiseni ja kokemukseni Osakesäästäjien koulutusvastaavana, jotta sinun ei tarvitse maksaa samoja turhia oppirahoja kuin minä. Osaamiseen kannattaa aina panostaa!"

Kurssimaksun voi lisätä verotuksessa pääomatulojen hankkimiskuluihin.

Käytämme Go To Webinar -alustaa, jota on todella helppo käyttää. Saat seikkaperäiset osallistumisohjeet ja pdf-materiaalit pari päivää ennen koulutuksen alkua!

Nosta sijoitusosaamisesi seuraavalle tasolle ja ilmoittaudu mukaan alla!

Päivämäärä

Webinaari

Aika

Ilmoittautuminen

7.10.2020 Arkipäiväwebinaari klo 9:00 - 14:00 Meni jo... Tässä eräs uunituore palaute: Erinomainen koulutus. Mielestäni toimii etänä paremmin kuin jossain yhteisessä koulutustilassa. Odotan jatkokurssia!
13.10.2020 Iltawebinaari klo 16:30 - 21:30 Ilmoittautuminen päättynyt

31.10.2020

Lauantaiwebinaari

klo 9:00 - 14:00