Kevään 2020 valtakunnallinen koulutuskiertue

Kevään kiertue Vaurastu osakesijoittamisella on päättynyt

Kevään 2020 kolmas Suomen Osakesäästäjien koulutuskiertue on nyt takanapäin, yksi livetilaisuus ja neljä webinaaria, mukaan saatiin jälleen yli tuhat osallistujaa! Kiitos kaikille!

Palaute on myös ollut todella huikea ja me tullaan panostamaan webinaareihin jatkossakin. Keskiarvosana oli tasan 9, ja yli 97% osallistujista kokivat saaneensa rahoilleen vastinetta! Itse asiassa joka toinen vastaajista koki saaneensa suuren hyödyn!

Tällä kertaa webinaarit olivat yhtä pitkiä kuin live tilaisuudet, noin viisi tuntia. Tästä saimme runsaasti palautetta ja noin 4/5 mielestä näin pitkiä voidaan järjestää jatkossakin ja 1/5 halusivat jakaa ohjelman lyhyempiin jaksoihin. Jatkossa tarjotaan molemmat esitystavat, näin voit itse valita mikä tapa sopii sinulle parhaiten!

Osallistuneille tiedoksi, pääset katsomaan koulutusten tallenteet saman rekisteröitymislinkkisi kautta aina tämän vuoden loppuun asti. Jos tietokone herjaa, että webinaari on päättynyt kannattaa tyhjentää selaimen välimuistia ja kokeilla uudestaan. Jos silti törmäät ongelmiin, olethan suoraan yhteydessä Svenne Holmströmiin 044-7669568 tai svenne.holmstrom ( a ) osakeliitto.fi

Ylimääräisiä materiaaleja ei juuri jäänyt, joten edellisisiin kiertueisiin poiketen meillä ei valitettavasti ole materiaaleja erikseen myytävänä.

Kevään 2020 koulutuksen sisältö:

• Osakesäästötili nostaa nettotuottoja
  • Sijoittajan tunnuslukujen "sixpack", P/E, P/B, osinkotuotto, oman pääoman tuotto, omavaraisuusaste ja gearing (nettovelkaantumisaste)
  • Live osakeseulonta Zenostockin ja Danske Bankin järjestelmiä hyödyntäen
  • Osinkoansojen tunnistaminen ja välttäminen
  • Putoavat puukot, mahdollisuus vai uhka?
  • Trendin tunnistaminen liukuvien keskiarvojen avulla
  • Sijoittaminen velkarahalla kestävällä tavalla

Kouluttaja

Kiertueen kouluttajana toimii jälleen Osakesäästäjien koulutusvastaava Svenne Holmström.  Svenne on sijoittamisen rautainen ammattilainen, joka osaa innostaa ja opettaa vaikeistakin asioista hyvinkin käytännönläheisesti.  Viime vuoden kiertueiden arvosana oli sekä keväällä, että syksyllä tasan 9,0.  Osallistujat nostivat erityisesti esille Svennen osaamisen ja ammattitaidon.  Hänen innostavaa otetta kiitettiin laajasti.  Lue lisää Svennestä.

Kohderyhmä

Tätä koulutusta suositellaan jo jonkin verran kokemusta tai osaamista sijoittamisesta omaaville henkilöille.

Koulutuksen hinta

Suomen Osakesäästäjien jäsenet 69€ sis 24% alv
Ei jäsenet 99€ sis 24% alv (jos et ole vielä jäsen, voit myös liittyä jäseneksi, 35€/v, ja sen jälkeen pääset osallistumaan jäsenhintaan! )
Alle 30-vuotiaat, 69€ sis 24% alv

Koulutukseen kuuluu 56-sivuinen materiaalipaketti paperivihkona tai pdf-tiedostona. Kaikille jaetaan pdf, vaikka olisitkin tilannut paperimateriaalit. Materiaalin lopussa on seikkaperäinen sijoitussuunnitelmapohja, joka auttaa Sinua pysymään suunnitelmassasi, sekä tunnistamaan taloutesi riskejä ja mahdollisuuksia.

Käytämme Go To Webinar alustaa. Tilaisuudesta syntyy myös vuoden loppuun asti katsottava tallenne (vain ilmoittautuneille).

Aikataulu

Päivämäärä

Webinaari

Aika