Osakesäästäjien jäsenille 29.3. alkava 59 € arvoinen sijoituskurssi ilmaiseksi – liity heti!

24.2.2021

Osakesäästäjien jäsenet saavat 29.3.2021 alkavan sijoittamisen peruskurssin ilmaiseksi! Kurssin arvo on 59 € ja jäsenenä pääset osallistumaan sille maksutta. Liity heti jäseneksi, jotta pääset hyödyntämään edun ja kurssin annit!

Suunnattu osakeanti ja Remedy Entertainment

19.2.2021

Suomen Osakesäästäjät on lähtökohtaisesti hyvin skeptinen suunnattujen osakeantien suhteen. Sellaisen käytön täytyy olla hyvin poikkeuksellista, esimerkiksi liiketoimintakaupoissa sellaista voidaan harkita. Rahoituksen hankkimiseen yleensä suunnattua osakeantia ei ole edes tarkoitettu.

Jäsenmaksujen muistutuksia lähetetty sähköpostitse

17.2.2021

Olemme lähettäneet vuoden 2021 jäsenmaksuista sähköpostitse maksumuistuksia jäsenillemme, joilla jäsenmaksu on vielä suorittamatta. Muistutukset on lähetetty osoitteestamme toimisto@osakeliitto.fi. Jäsenmaksun maksamalla varmistat jäsenetujen säilymisen, kuten Viisas Raha -lehden ja kumppaneidemme alennukset.

Osakesäästäjät kannustaa yhtiökokousten virtualisointiin ja vaatii omistajien kuulemista – katso lista yhtiöiden käytännöistä

15.2.2021

Suomen Osakesäästäjät vaatii yhtiöitä järjestämään yhtiökokouksensa myös koronaviruksen aiheuttamana poikkeusaikana siten, että omistajilla on tasa-arvoinen osallistumisoikeus ja he tulevat kuulluiksi. Osakesäästäjät kannattaa vahvasti yhtiökokousten virtualisointia ja etäosallistumisen mahdollistamista.

Ylimääräisen yhtiökokouksen äänestysohje Ahlstrom-Munksjön omistajille

1.2.2021

Ylimääräinen yhtiökokous 2021

Ahlstrom-Munksjö Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous pidetään perjantaina 19.2.2021 klo 10.00 Ahlstrom-Munksjön pääkonttorissa, Alvar Aallon katu 3C, 00100 Helsinki.

Ylimääräinen yhtiökokous järjestetään ilman osakkeenomistajien ja heidän edustajiensa läsnäoloa ylimääräisessä yhtiökokouksessa.