Osakesäästäjien logo uudistuu

25.9.2019

Osakesäästäjien uudistusprosessissa saavutetaan jälleen uusi etappi. Tämän vuoden laajojen uudistusten jälkeen on aika ottaa nimimuutoksen mahdollistama uusi logo käyttöön.

”Logon suunnittelussa vahvana inspiraationa on ollut Suomi ja suomalaisuus.

Patjan alta pörssiin -sijoittamisen perusteet

25.9.2019

Kiinnostaisiko sinua vaurastuminen, mutta et tiedä miten päästään alkuun? Tai oletko kenties jo aloittanut säästämisen, mutta haluat saada sijoittamisen perusasiat kuntoon? Tässä on kurssi juuri sinulle!

Haluamme olla siellä missä sinäkin! – Viisas Raha -verkkolehti

25.9.2019

Osakesäästäjien jäsenlehti Viisas Raha menee nyt myös verkkoon. Viisas Raha kulkee jatkossa sijoittajan mukana taskussa, laukussa, työpaikalla tai vaikka kotisohvalla. ”Haluamme palvella nykyisiä ja uusia lukijoita yhä paremmin mahdollistamalla heille pääsyn laadukkaaseen sisältöön missä ja milloin vain ”,

Osakesäästäjät yhteistyöhön kansalaisopistojen kanssa – laadukasta sijoituskoulutusta jo 14 paikkakunnalla.

11.9.2019

Osakesäästäjien koulutusvastaava Svenne Holmström toteaa tänä syksynä käynnistyneen yhteistyön olevan vasta alkustartti vielä laajemman koulutustoiminnan käynnistämiselle.

– Tavoitteemme on, että koulutusta olisi tarjolla koko maan kattavasti ja suunnitelmissa on käynnistää opetus noin 50 paikkakunnalla.

Osakesäästäjien jäsenmatka Pietariin 13.11-17.11.

27.8.2019

Matka on tällä hetkellä täynnä. Odotuslistalle voi ilmoittautua laittamalla sähköpostia kouvola@matkapojat.fi

Marraskuussa lähdetään jäsenmatkalle tutustumaan itäisen naapurimaamme sijoitusmahdollisuuksiin. Luvassa kiinnostava matka,