Suuren Osakesäästäjäpäivän jälkilöylyt

25.4.2019

Suuri Osakesäästäjäpäivä jatkuu jälkilöylyjen merkeissä kun lava täyttyy toinen toistaan kuumemmista puheenaiheista. Luvassa mitä kiinnostavampia esiintymisiä, tiukkaa debattia ja tutustumista muihin sijoittajiin. Kattilahalli on kuumana klo 19:00 alkaen ja jälkilöylyt tarjotaan yhteistyössä Harvian sekä Danske Bankin kanssa.

Suuri Osakesäästäjäpäivä

15.4.2019

Osakesäästäjien vuosittainen ykköstapahtuma on taas täällä!

Suomen kiinnostavimpiin ja vetovoimaisimpiin sijoitusalan tapahtumiin lukeutuva Suuri Osakesäästäjäpäivä täyttää Suvilahden Kattilahallin 23.5.

Monipuolinen ohjelma tarjoaa asiantuntijapuheenvuoroja alan kovimmilta ammattilaisilta ja kiinnostavimmilta yhtiöiltä.

Haluamme olla siellä missä sinäkin! – Saammeko esitellä, Viisas Raha -verkkolehden

11.4.2019

Osakesäästäjien jäsenlehti Viisas Raha menee nyt myös verkkoon. Viisas Raha kulkee jatkossa sijoittajan mukana taskussa, laukussa, työpaikalla tai vaikka kotisohvalla. ”Haluamme palvella nykyisiä ja uusia lukijoita yhä paremmin mahdollistamalla heille pääsyn laadukkaaseen sisältöön missä ja milloin vain ”,

Listautuville yrityksille löytyy rahoitusta, kunhan tietoa on riittävästi saatavilla.

9.4.2019

Suomen Osakesäästäjät toteutti maaliskuussa 2019 kyselytutkimuksen, jossa selvitettiin Osakesäästäjien jäsenten suhtautumista listautuviin yhtiöihin. Kyselyyn vastasi 1044 yksityissijoittajaa. Tutkimus on suunniteltu yhdessä Kasvuyrittäjäverkoston toteuttaman 365 päivässä Pörssiin –valmennuksen vetäjien kanssa.

Sijoittajabarometri: hallituksen arvosana noussut reilusti viime kaudesta

3.4.2019

Osakesijoittajat antoivat tämän vaalikauden hallitukselle sijoittamiseen liittyvästä lainsäädännöstä kouluarvosanaksi 6 ½ ja verotuksesta 7, selviää Pörssisäätiön ja Suomen Osakesäästäjien teettämästä Sijoittajabarometrista. Arviot ovat nousseet selvästi edelliseen hallituskauteen verrattuna.