Yksityissijoittajat hyödynsivät koronavuonna osakekurssien vaihteluita

6.11.2020

SUOMEN PÖRSSISÄÄTIÖ JA SUOMEN OSAKESÄÄSTÄJÄT, LEHDISTÖTIEDOTE 6.11.2020

Yksityissijoittajat hyödynsivät koronavuonna osakekurssien vaihteluita

Suomen Osakesäästäjien ja Suomen Pörssisäätiön lokakuussa teettämän sijoittajabarometrin mukaan osakesäästäminen on lisääntynyt korona-pandemian aikana.

Viisas Raha -lehden toimituksessa viiveitä

4.11.2020

Torstaina 5. marraskuuta ilmestyvän Viisaan Rahan numeron 7/2020 saapumisessa jäsenille voi olla viivettä painoteknisistä ongelmista johtuen. Mahdollisen viiveen ei pitäisi olla pidempi kuin yksi päivä,

Wirecard-skandaalissa varallisuutta menettäneet voivat hakea oikeutta

13.10.2020

Osakesäästäjien saksalainen sisarjärjestö DSW on käynnistänyt prosessin Wirecard AG -yhtiöön sijoittaneiden ja skandaalimaisesti tappioita kokeneiden sijoittajien oikeuden ajamiseksi. Wirecardiin sijoittaneet ja varallisuuttaan menettäneet ovat oikeutettuja rekisteröimään saatavansa käynnissä olevaan Wirecardin maksukyvyttömyysmenettelyyn.

Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi Victor Heinänen

30.9.2020

Osakesäästäjien hallitus on nimittänyt Victor Heinäsen (35) Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi. Heinänen (DI, KTM) siirtyi Osakesäästäjiin finanssialan ulkopuolelta ja aloitti tehtävässä 15.9. Hänellä on monipuolista kokemusta liiketoiminnan kehittämisen ohella muun muassa myynnistä,

SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle

11.9.2020

Helsingin Messukeskuksessa 12. marraskuuta järjestettäväksi tarkoitettu sijoittamisen erikoistapahtuma SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle. Uusi ajankohta tapahtumalle on 11.11.2021. Tapahtuman järjestäjät tiedottavat muutoksesta kaikkia tapahtumaan jo ilmoittautuneita kävijöitä.