Nyt kannattaa liittyä jäseneksi

Kehitä osaamistasi, voita sijoituskirja ja hyödynnä jäsenenä muita huikeita etuja!

Jäsenenä voi opiskella itsenäisesti sijoittamisen ja osakesijoittamisen perusasiat. Jäsenille tarjoamme Sijoittamisen peruskurssin ilmaiseksi ja Osakesijoittamisen peruskurssin hintaan 29€. Kurssien materiaalit on käytettävissä elokuun loppuun asti. Järjestämme säännöllisesti yhtiöesittelyjä, jotka ovat jäsenillemme ilmaisia. Uutena jäsenenä osallistut myös sijoituskirjojen arvontaan.

Liity jäseneksi »

Danske Bank tarjoaa asuntolainan
ilman toimitusmaksua tai
järjestelypalkkiota.
Säästät aina vähintään 300€.
LUE LISÄÄ Etujesi valvoja

Valvomme yksityissijoittajan etuja
liittyen esimerkiksi verotukseen ja
sijoittamisen lainsäädäntöön

Tule kouluttautumaan

Sijoituskirjojen arvonta

Tutustu

Sijoittamisen peruskurssi

Jäsenille ilmainen 6 luennon kokonaisuus, jossa opitaan sijoittamisen perusteet omassa aikataulussa.

Ilmoittaudu

Osakesijoittamisen peruskurssi

Opiskele itsenäisesti osakesijoittamisen perusteet elokuun loppuun mennessä. Kurssin hinta jäsenille 29€.

Osta kurssi

Yhtiöesittelyt

Järjestämme säännöllisesti yhtiöesittelyjä, jotka ovat jäsentemme keskuudessa erittäin suosittuja.

Tapahtumakalenteri

Kirjakampanja uusille jäsenille

Uutena jäsenenä osallistut laadukkaiden sijoituskirjojen arvontaan, jotka tarjoaa kumppanimme Alma Talent. Arvonnan kesto 1.4.-31.8.
Kirjoja arvotaan sattumanvaraisesti jokaisen kuukauden ensimmäinen arkipäivä. Arvonnan kohteena on menneen kuukauden aikana liittyneet uudet jäsenet. Esimerkiksi huhtikuussa liittynyt uusi jäsen osallistuu arvontaan, joka toteutetaan 3. toukokuuta. Arvonnassa kolme uutta jäsentä voittaa kuukauden teemakirjan ja yksi uusi Nuori Osakesäästäjä (alle 30-vuotias) Seppo Saarion “Näin sijoitan pörssiosakkeisiin – opas nuorelle” -kirjan kuukausittain. Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti. Jos voittajaa ei tavoiteta seitsemän päivän kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Kirja postitetaan voittajalle suomalaiseen postiosoitteeseen. Arpomamme kirjat löydät alta.