Sijoittamisen peruskurssi

Peruskurssilla käsitellään nimensä mukaisesti sijoittamisen perusteita, joita jokaisen sijoittajan tulisi ymmärtää.

Tärkeä osa sijoittamista on oma sijoitussuunnitelma. Sijoitussuunnitelman laatimiseen syvennytään kurssilla. Kurssin jälkeen ymmärrät mihin tuottojen saaminen perustuu ja millaisia tuotteita on olemassa. Lisäksi tuotteiden hyödyntämistä ja riskien hallintaa käsitellään käytännönläheisesti, mutta asiantuntevasti. Etenkin riskin ymmärtämiseen panostetaan paljon, sillä riski on myös työväline vaurastumiseen.

Yhteensä kuuden luennon aikana muodostuu osaamiskokonaisuus, joka helpottaa sijoittamista olennaisesti. Kun perusteet ovat kunnossa on helppo jatkaa osaamisensa rakentamista eteenpäin. Kurssin myötä opitaan välttämään myös yleisimmät kalliit ajatusvirheet.

Luentojen teemat ovat seuraavat:
Luento 1: Taustalla pyörivä psykologia ja syyt sijoittamiseen
Luento 2: Miten rakennat sijoitussuunnitelman ja pitäydyt siinä?
Luento 3: Riskienhallinnan keskeisimmät työvälineet
Luento 4: Mistä ja miten tuotot tulevat?
Luento 5: Tavallisimmat sijoitustuotteet
Luento 6: Pääomaverotus käytännössä

Sijoittamisen peruskurssi nuorille alkaa 20.4.

Osakesäästäjät tarjoaa kurssin tuhannelle nuorelle, jotka eivät ole jäseniä. Kurssi kestää kuusi viikkoa ja joka viikko pureudutaan tarkemmin eri aiheisiin. Saat itse päättää, milloin kuuntelet luennot ja tehtävät viikon aikana. Jos et joka viikko ehdi mukaan luennolle, ei se ole ongelma. Kurssi on käytettävissäsi kesäkuun loppuun asti!

Tämän tarjouksen nuorille mahdollistaa Nasdaq. Saman sisältöinen kurssi tullaan julkaisemaan syksyllä Osakesäästäjien jäsenille.

» ILMOITTAUDU »

Onko sijoittamisen aloittaminen vaikeaa? Entä miksi kurssille kannattaa lähteä?

Sijoittamisen peruskurssit sopivat aloittelijoille eivätkä vaadi ennakko-osaamista. Myös sijoittamista pidempään harrastaneet tulevat saamaan vahvoja ahaa-elämyksiä. Osakesäästäjien kurssit ovat aina käytännönläheisiä runsaine esimerkkeineen. Kurssimaksu on verovähennyskelpoinen pääomatuloista.

Jokaisella on oikeus vaurastua, ja sijoittamisen peruskurssin myötä olet askeleen lähempänä vaurastumista!

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU KURSSIT 2022 Sijoittamisen perusteet nuorelle

Kurssi, jolla nuori oppii
sijoittamisen perusasiat.

Alle 30-vuotiaille suunnattu
ilmainen kurssi, jolle mahtuu
1000 nuorta mukaan.

Ilmoittautuminen on käynnissä!
LUE LISÄÄ KURSSISTA KURSSIT 2022 Osakesijoittamisen perusteet

Syksy 2022

Neljän luennon verkkokurssi jossa
opit miten sijoittaa osakkeisiin ja
miten osakkeilla käydään
kauppaa.

Ilmoittautuminen ei ole vielä
alkanut syksyn kurssille.

Kansalaisopistoissa järjestetään Sijoittamisen perusteet -kursseja Osakesäästäjien tarjoamin materiaalein. Kansalaisopistot ovat kaikille avoimia oppilaitoksia.

» Kansalaisopintojen kurssitarjonta ja aikataulu

Liity jäseneksi ja kuule tulevista kursseista ensimmäisten joukossa!

» LIITY JÄSENEKSI »