Wirecard-skandaalissa varallisuutta menettäneet voivat hakea oikeutta

13.10.2020

Osakesäästäjien saksalainen sisarjärjestö DSW on käynnistänyt prosessin Wirecard AG -yhtiöön sijoittaneiden ja skandaalimaisesti tappioita kokeneiden sijoittajien oikeuden ajamiseksi. Wirecardiin sijoittaneet ja varallisuuttaan menettäneet ovat oikeutettuja rekisteröimään saatavansa käynnissä olevaan Wirecardin maksukyvyttömyysmenettelyyn.

Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi Victor Heinänen

30.9.2020

Osakesäästäjien hallitus on nimittänyt Victor Heinäsen (35) Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi. Heinänen (DI, KTM) siirtyi Osakesäästäjiin finanssialan ulkopuolelta ja aloitti tehtävässä 15.9. Hänellä on monipuolista kokemusta liiketoiminnan kehittämisen ohella muun muassa myynnistä,

SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle

11.9.2020

Helsingin Messukeskuksessa 12. marraskuuta järjestettäväksi tarkoitettu sijoittamisen erikoistapahtuma SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle. Uusi ajankohta tapahtumalle on 11.11.2021. Tapahtuman järjestäjät tiedottavat muutoksesta kaikkia tapahtumaan jo ilmoittautuneita kävijöitä.

Verottaja antoi ohjeen Neleksen ja Metso Outotecin osakkeiden hankintamenoista

3.9.2020

Verottaja on antanut ohjeistuksensa Neles Oyj:n ja Metso Outotec Oyj:n osakkeiden hankintamenojen määrittämisestä verotuksessa Metso Oyj:n osittaisjakautumisen jälkeen. Metso Oyj:n osakkeenomistajat saivat 30.6.2020 tapahtuneessa jakautumisessa 4,3 uutta Outotec Oyj:n liikkeelle laskemaa osaketta jokaista omistamaansa Metso Oyj:n osaketta kohden.

Syksyn koulutusohjelma julkistettu!

25.8.2020

Nyt kannattaa tutustua Suomen Osakesäästäjien yhä laajenevaan kurssitarjontaan.

Sijoittamisen peruskurssi alkaa syyskuussa noin 30 paikkakunnalla paikallisissa kansalaisopistoissa. Tämän lisäksi tarjoamme myös täysin uuden osakesijoittamisen peruskurssin kolmessa kansalaisopistossa,