SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle

11.9.2020

Helsingin Messukeskuksessa 12. marraskuuta järjestettäväksi tarkoitettu sijoittamisen erikoistapahtuma SijoittajaMessut on siirretty ensi vuodelle. Uusi ajankohta tapahtumalle on 11.11.2021. Tapahtuman järjestäjät tiedottavat muutoksesta kaikkia tapahtumaan jo ilmoittautuneita kävijöitä.

Verottaja antoi ohjeen Neleksen ja Metso Outotecin osakkeiden hankintamenoista

3.9.2020

Verottaja on antanut ohjeistuksensa Neles Oyj:n ja Metso Outotec Oyj:n osakkeiden hankintamenojen määrittämisestä verotuksessa Metso Oyj:n osittaisjakautumisen jälkeen. Metso Oyj:n osakkeenomistajat saivat 30.6.2020 tapahtuneessa jakautumisessa 4,3 uutta Outotec Oyj:n liikkeelle laskemaa osaketta jokaista omistamaansa Metso Oyj:n osaketta kohden.

Syksyn koulutusohjelma julkistettu!

25.8.2020

Nyt kannattaa tutustua Suomen Osakesäästäjien yhä laajenevaan kurssitarjontaan.

Sijoittamisen peruskurssi alkaa syyskuussa noin 30 paikkakunnalla paikallisissa kansalaisopistoissa. Tämän lisäksi tarjoamme myös täysin uuden osakesijoittamisen peruskurssin kolmessa kansalaisopistossa,

Vaihda ekologiseen ja kätevään e-laskuun!

25.8.2020

Jäsenlaskut vuodelle 2021 lähetetään 5.11. ilmestyvän Viisas Raha -lehden välissä. Jos et vielä ole ottanut käyttöön e-laskua, nyt on hyvä aika tarttua tuumasta toimeen. E-lasku on ekologinen ja kätevä,

Osakesäästäjien palvelut toimivat rajoitetusti 1.7.-10.8.

1.7.2020

Osakesäästäjien toimisto on porrastetusti lomalla 1.7.-10.8. välisenä aikana ja palvelumme toimivat tällöin rajoitetusti. Meille voi lähettää sähköpostia ja niihin vastataan asianomaisten henkilöiden palattua lomalta.

Jäsenasioissa Henri Häkkilä palvelee koko loma-ajan maanantaista torstaihin klo 9-16 ja perjantaisin klo 9-15 sekä puhelimitse 010 2481 300 että sähköpostitse toimisto(at)osakeliitto.fi.