27.3.2018

Rekrytoimme Nuorten Osakesäästäjien vaikuttajia

Haluatko olla osa Suomen kärkijoukkoa vaikuttamassa pääomamarkkinaan, kansainvälisiin suhteisiin, talouslukutaidon edistämiseen ja luomassa laadukkaita, räjähtäviä tapahtumia! Vain mielikuvitus on rajana.

Oletko talouteen tai sijoittamiseen orientoitunut nuori, joka haluaa laajentaa omaa osaamistaan, verkostojaan ja vaikutusvaltaansa niin Suomen pääomamarkkinoilla kuin kansainvälisestikin? Tarjoamme juuri Sinulle mahdollisuuden tulla osaksi dynaamista ja energistä tiimiä Nuoriin Osakesäästäjiin. Haemme toimia eri luottamustehtäviin ja roolit vaihtelevat eri vastuualueiden mukaan.

Etsimme seuraavia rooleja ympäri Suomen:
• Pääsihteeri
• Rahastonhoitaja
• Viestintä/ mediavastaava
• Projektipäällikö (messut, yhteistyökumppanit ja vuosijuhla)
• Aluepäälliköitä (Helsinki, Turku, Tampere, Itä-Suomi, Vaasa ja Oulu)

Tehtävät edellyttävät erilaisia osaamisalueita, mutta kukin tehtävä vaatii sitoutumista ja innostunutta sekä aktiivista ja oma-aloitteista otetta työskentelyyn. Pääset roolissasi vaikuttamaan aktiivisesti Nuorten Osakesäästäjien visioon ja tuottamaan missiomme mukaista toimintaa yhteistyössä lukuisten eri sidosryhmiemme kanssa.
Kukin rooli tekee tiivistä yhteistyötä hallituksen kanssa ja on vastuussa oman osa-alueensa kehityksestä yhdessä oman tiiminsä kanssa. Jos haluat laajentaa tai kehittää omaa osaamistasi jollain seuraavista osa-alueista, niin tarjoamme erinomaisen mahdollisuuden kokeilla ja haastaa omia rajojasi erittäin valovoimaisessa ympäristössä.

Laitathan kirjallisen hakemuksesi 30.04.2018 mennessä osoitteeseen nuoret@osakeliitto.fi
Kaikista luottamustehtävistä tullaan kirjoittamaan kirjallinen todistus ja ansiokkaasta menetyksestä on sinulle hyötyä myös omassa työelämässäsi. Tarjoamme myös mahdollisuuden työllistyäOsakesäästäjien Keskusliittoon tai muualle rahoitusalalle.

Kriteerit

Pääsihteeri:

Tehtävässäsi tulet koordinoimaan Nuorten Osakesäästäjien konkreettisia operatiivisia toimia ja organisoimaan käytännönjärjestelyjä tai delegoimaan näitä muille sidosryhmille ja sinulla pysyy monta palloa hallussa. Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta sihteerin tai assistentin töistä ja lisäksi osaamista eri viestintäkanavien käytöstä. Tehtävässäsi tulet koordinoimaan Nuorten Osakesäästäjien konkreettisia operatiivisia toimia ja organisoimaan käytännönjärjestelyjä tai delegoimaan näitä muille sidosryhmille. Sinulla tulee olla tarkka ja kokonaisuuksia hallitseva asenne, sekä hyvä ongelmanratkaisukyky. Lisäksi arvostamme pientä pedantiutta ja hyviä sosiaalisia taitoja. Hyvä kielitaito katsotaan eduksi.
Sinulla on myös mahdollisuus työllistyä tähän ammattiin liitossa.

Rahastonhoitaja:

Rahastonhoitajana odotamme sinulta vankkumatonta osaamista talousasioissa. Opinnot kirjanpidon tai laskentatoimen alalta ovat eduksesi ja vaadit itseltäsi ja muilta tarkkuutta ja vastuuntuntoa. Tehtävässäsi tulet vastaamaan Nuorten Osakesäästäjien varoista kokonaisuutena; muun muassa päivittäisestä rahaliikenteestä, kontaktoinnista kirjanpitomme kanssa sekä ulkoisten rahoitushakemusten organisoinnista. Lisäksi katsot, että varojen hallinta toteutuu vuosittaisen budjetin mukaisesti ja olet osa taloudellista päätöksentekoa. Johdat myös rahoitustiimiä, jonka kanssa jaatte ideat ja tehtävät.

Viestintä ja mediavastaava:

Oletko luova ekstrovertti, joka on kiinnostunut viestinnästä ja markkinoinnista? Tässä laajassa ja monipuolisessa tehtävässä saat vastuullesi Nuorten Osakesäästäjien viestinnän eri kanavissa ja pääset lisäksi tuottamaan sisältöä ja graafisia materiaaleja sivustoillemme- vain mielikuvitus on rajana. Odotamme sinulta aloitteellisuutta ja kykyä ajatella laatikon ulkopuolelta. Erinomainen suomen kielen taito ja muu kielitaito on on vahvuutesi. Arvostamme myös opintoja alalta. Sinulla ei tarvitse olla osaamista sijoittamisesta tai taloudenhallinnasta, mutta nämä asiat tulevat työssä väkisinkin tutuksi.

Projektipäälliköitä:

Onko organisoiminen ja tapahtumajärjestäminen intohimosi? Etsimme useampaa projektipäällikköä erilaisiin projekteihin, jotka voivat vaihdella tapahtumista, erilaisiin jäsenhankintatempauksiin, koulutuksiin tai yhteistyökuvioihin. Etsimme oma-aloitteista ja luovaa projektipäällikköä, joka muun muassa vastaisi Suomeen siisteimpien sijoitustapahtumien järjestämisestä! Jos uskot, että sinulla riittäisi rahkeet isompienkin kokonaisuuksien hallinnointiin hae rohkeasti mukaan! Projektipäällikkönä vastaat tietyn projektin suunnittelusta ja operatiivisista toimista, sekä mahdollisesti avustavan tiimin rekrytoinnista. Tehokas, aktiivinen ja rohkea verkostoituja pääsee laajentamaan tässä omia kontaktejaan ja harjoittelemaan käytännön johtamista.

Sinulla on myös mahdollisuus työllistyä tähän ammattiin liitossa.

Aluepäälliköitä:

Nuoret Osakesäästäjät etsivät aluepäälliköitä paikallisen toimintansa tueksi. Aluepäälliköitä haetaan Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle, Itä- Suomeen, Vaasaan ja Ouluun. Hyvä kielitaito on välttämätön ja ruotsin kielen taito ja laaja osaaminen sijoitustoiminnasta katsotaan eduksi. Jos sinulla on palava halu edistää suomalaista sijoituskulttuuria ja uskot pärjääväsi aluepäällikön roolissa tule mukaan! Aluepäällikkönä tulet vastaamaan paikallisen toiminnan operatiivisista toimista ja tulet johtamaan alueellisten yhteistyökumppanuuksien laajennuksesta ja neuvotteluista. Lisäksi pääset osallistumaan tiiviisti Nuorten Osakesäästäjien toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen sekä aktiiviseen kanssakäyntiin paikallisten jäsenten ja aktiivijäsenten kanssa. Hakemusta tehdessäsi ilmoitathan minkä alueen aluepäälliköksi olet hakemassa.

Odotamme aluepäälliköiltä sitoutumiskykyä ja vastuullisuutta, sekä kykyä edustaa Nuoria Osakesäästäjiä myös mediassa. Esiintymistaidot ovat eduksi, sillä toivomme, että olet valmis esiintymään ja pitämään myös puheenvuoroja erilaisissa tilaisuuksissa. Olet rohkea ja oma-aloitteinen verkostoituja, jolla on kokemusta projektiluontoisesta työskentelystä ja kokonaisvaltaisesta asioiden johtamisesta. Tässä vastuullisessa tehtävässä pääset rahoitusalan näköalapaikalle vaikuttamaan kädestä pitäen ja saat näkyvyyttä myös itsellesi ajatusjohtamisen muodossa.