27.4.2018

Päivämäärä: 27.4.2018

Sijainti: Helsinki, FI

Yritys: Osakesäästäjät

Osakesäästäjät on valtakunnallinen sijoittajien yhteisö, joka auttaa suomalaisia vaurastumaan. Yhteisö tarjoaa sijoittajille lisäarvoa riippumattoman ja hyödyllisen tiedon sekä sijoitusosaamisen muodossa. Palvelemme yksityissijoittajan lisäksi myös pörssiyhtiöitä.

Haemme nyt kunnianhimoista asiakasvastaavaa yritys- ja yhteisöasiakkaiden myyntiin pääkaupunkiseudulle.

Asiakasvastaava

Asiakasvastaavana vastaat myynnistä yritysasiakkaille ja toimit näiden asiakkaiden yhteyshenkilönä. Asiakkaat ovat pörssiyhtiöitä tai muita kotimaisen pääomamarkkinan toimijoita.

Työssäsi hoidat asiakassuhteita uusmyyntiä aktiivisesti. Osallistut ja esiinnyt asiakastilaisuuksissa sekä sisäisissä tilaisuuksissa asiantuntijana. Osallistut yritysasiakkaiden uusasiakashankintaan ja verkostoidut aktiivisesti yhtiöiden kanssa. Lisäksi vastaat yhtiöiden kanssa yhdessä järjestettävistä yhtiötapahtumista ja muista tilaisuuksista eri puolilla Suomea sekä ulkomailla.

Oletko hakemamme osaaja

Sinulla on hyvä pörssiyhtiöiden osaaminen ja ymmärtäminen sekä hyvä osaaminen yritysliiketoiminnasta. Sinulla on vahva myynnillinen osaaminen ja näyttöä tuloksellisesta myyntityöstä. Sinulla on nälkää menestyä tehtävässäsi ja saavuttaa tavoitteita. Nautit ihmisten kanssa työskentelystä ja sinulla onkin erinomaiset vuorovaikutus- ja esiintymistaidot. Työskentelyotteeltasi olet aktiivinen ja itseohjautuva. Omaat vahvan asiakasnäkökulman, pystyt myös kehittämään ja innovoimaan toimintaamme.

Sinulla on soveltuva koulutus, arvostamme korkeakoulututkintoa, APV1-tutkintoa ja sujuvaa englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi.

Tartu mahdollisuuteen

Työssäsi rakennat ja kehität Suomen pääomamarkkinaa ja sijoittajaviestintää näköalapaikalta, jossa verkostoidut aktiivisesti eri vaikuttajien kanssa. Tarjoamme sinulle uramahdollisuuksien lisäksi monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi asiantuntijaorganisaatiossamme.

Mitä seuraavaksi

Kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä voit välittää, Osakesäästäjien Keskusliitto ry, Jamilla Heiskanen, puh. 045 2670303 kertoo sinulle mielellään lisää.

Voit hakea tehtävään 31.05.2018 mennessä sähköpostitse kertomalla meille motivaatiostasi, osaamisestasi sekä palkkatoiveestasi. Ethän jätä hakemista viime tinkaan, sillä saatamme edetä ensimmäiselle haastattelukierrokselle jo hakuajalla. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen jamilla.heiskanen@osakeliitto.fi