Haluamme olla siellä missä sinäkin! – Viisas Raha -verkkolehti

6.6.2019

Osakesäästäjien jäsenlehti Viisas Raha menee nyt myös verkkoon. Viisas Raha kulkee jatkossa sijoittajan mukana taskussa, laukussa, työpaikalla tai vaikka kotisohvalla. ”Haluamme palvella nykyisiä ja uusia lukijoita yhä paremmin mahdollistamalla heille pääsyn laadukkaaseen sisältöön missä ja milloin vain ”, sanoo verkkolehteä kehittänyt Osakesäästäjien Jamilla Heiskanen.

Digilehti avaa uuden ulottuvuuden lukijalle päästä käsiksi paitsi Viisas Rahasta tunnettuihin laatuartikkeleihin, niin samalla blogituotantoon ja muuhun journalistiseen sisältöön. Nyt kiinnostavat uutiset ja ajankohtainen tieto on lukijan käsissä juuri silloin kuin hän sen haluaa.

Verkkolehti ei kuitenkaan korvaa perinteistä printtilehteä, vaan tulee tämän rinnalle uuden ilmeen ja ajankohtaisen sisällön saattelemana. Samalla Viisas Raha printtilehti koki suuren uudistuksen sisällön ja visuaalisuuden osalta viime numerossa, josta lukijapalaute on ollut hyvin positiivista.

”Tavoitteena olisi saada Viisas Raha jokaisen puhelimen ja tietokoneen kirjamerkkeihin”, rohkaisee Heiskanen. Viisas Raha on jo printtilehtenä tullut tunnetuksi arvostettuna talousjulkaisuna ja nyt luotettava laatu jalkautuu myös verkkoon. Viisas Raha ei edelleenkään tule kilpailemaan kaikista aktiivisimpien uutismedioiden kanssa, mutta verkosta löytyy silti päivittäin useita uusia julkaisuja. Printtilehden lukija löytää siis uutta sisältöä myös verkosta.

Upouuteen verkkolehteen pääset tästä!