Hyvää yhdessä -kampanja alkoi

18.8.2021

Maksa jäsenmaksusi e-laskulla, lahjoitamme euron nuorten sijoitusosaamiseen. Jokainen e-laskuna maksettu jäsenmaksu vuodelle 2022 kasvattaa eurolla lahjoitussummaa Lukiolaisten sijoituskoulun hyväntekeväisyyssalkkuun, jonka avulla nuoret pääsevät kokeilemaan sijoittamista.

Tavoitteenamme on saada kasaan 25 000 euroa. Yllämme tavoitteeseen kun 25 000 Osakesäästäjien jäsentä maksaa e-laskulla vuoden 2022 jäsenmaksun. Olethan mukana!

Mistä kampanja sai alkunsa?
Osakesäästäjien toimistolla olemme pohtineet, miten voisimme edistää säästämisen ja sijoittamisen ilosanomaa sekä laskea kustannuksiamme ilman palvelutason alentumista. Postilasku syö vuosittain varsin suuren summan rahaa aikaa vievän hallintotyön lisäksi. Koska haluamme vaikuttaa positiivisesti yhteiskuntaan ja ympäristöön, pohdimme, millä tavalla saisimme jäsenemme aktivoimaan e-laskun.

Päädyimme kokeilemaan lahjoituskampanjaa nuorten sijoitusosaamisen kartoittamisen hyväksi. Nyt pienellä teolla (e-laskun aktivoimisella ja jäsenyyden maksamisella) voi olla iso vaikutus monelle nuorelle!

“Haluamme, että kaikki nuoret saavat mahdollisuuden säästämisen aloittamiseen riippumatta siitä, ovatko heidän vanhempansa sijoittajia vai eivät.” Victor Snellman, Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja

Seuraa e-laskujen aktivointimäärää ja lue lisää kampanjasta osoitteessa osakeliitto.fi/hyvaa-yhdessa.