Kristina Bergström aloittaa viestintäpäällikkönä

Suomen Osakesäästäjien kokoonpano saa vahvistuksen, kun Kristina Bergström aloittaa Osakesäästäjien viestintäpäällikkönä.

Kaksikielinen Bergström on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Hänellä on pitkä työkokemus sijoitustoiminnan viestinnästä, markkinoinnista ja kehitystehtävistä Handelsbankenilla, jossa hän on lisäksi toiminut rahastojen ja vastuullisen sijoittamisen asiantuntijana.

– Olen iloinen ja innoissani, että löysimme Kristinan. Nyt meillä on viestinnän ammattilainen, jonka tavoite on vahvistaa Osakesäästäjien brändiä ja lisätä näkyvyyttä. Hänen myötä viestintämme tulee olemaan entistä avoimempaa, luotettavampaa ja ymmärrettävämpää. Lisäksi hänen osaamisensa rahastoista ja vastuullisesta sijoittamisesta tulevat tarpeeseen palvellessamme jäseniemme tarpeita, toteaa Osakesäästäjien toimitusjohtaja Victor Snellman.

–  Kun Osakesäästäjät tunnetaan paremmin ja ymmärretään järjestön ydintoiminta, tulee se vaikuttamaan positiivisesti jäsenmäärän kasvuun. Mitä enemmän meillä on jäseniä, sitä paremmin voimme laajentaa ja parantaa toimintaamme sijoitustietämyksen lisäämiseksi edunvalvonnan saralla. Tämä hyödyttää jokaista yksityissijoittajaa, joka haluaa säästämällä ja sijoittamalla pitkäjänteisesti kartuttaa omaisuutta. Haluan rohkaista jokaista säästämään ja sijoittamaan.  Varallisuuden kartuttaminen pitkällä aikavälillä tulisi olla mahdollista jokaiselle, kertoo Kristina Bergström.

Bergströmin henkilöhaastattelu sekä suhde sijoittamiseen on luettavissa 18.3. ilmestyvässä Viisas Raha -lehdessä.