Näin yrittäjät houkuttelivat sijoittajia pitchaustapahtumassa

Yrittäjät Pörssin Porstuassa pitchauspäivä pidettiin ensimmäistä kertaa 3. toukokuuta. Yrityksiä oli mukana kolme: Develo, Sorcolor ja EPSE.

Saimme tuomaristoon neljä rautaista asiantuntijaa: entisen Osakesäästäjien hallituksen puheenjohtajan ja laskentatoimen ja rahoituksen professorin Timo Rothoviuksen, Nuorten Osakesäästäjien valiokunnan puheenjohtajan Kaisa Vanha-Perttulan, pokeriammattilaisen ja yksityissijoittajan Aki Pyysingin ja Nasdaqin Helsingin asiakkuusjohtajan Minna Korven.

Katsoaksesi mitä pitchauspäivä piti sisällään ja millaista palautetta tuomarit antoivat yrityksille siirry tänne. Voit myös hypätä tuomarin kenkiin ja arvioida yritykset – sinulla on aikaa äänestää tiistaihin 31.5. asti.

» Osallistu ja sijoita kuvitteellinen 10 000 € yritysten kesken

Kuvia tapahtumasta: