OP tarjoaa kesätyöntekijöilleen Osakesäästäjien jäsenyyden

2.7.2021

OP:ssa uskotaan, että nuorten kiinnostus sijoittamista kohtaan jatkuu positiivisena. Tämän johdosta OP tarjoaa kaikille kesätyöntekijöilleen mahdollisuuden ilmaiseen Osakesäästäjien jäsenyyteen vuodelle 2021. Mikä onkaan parempi tapa kannustaa nuoria säästämään ja sijoittamaan?

Niin OP:n kuin Osakesäästäjien tavoitteena on vaurastuttaa suomalaisia ja tukea erityisesti nuorten taloudellista asemaa. Nuorten keskuudessa nähdään selkeä kasvava trendi säästämistä ja sijoittamista kohtaan ja esimerkiksi viime vuonna 18–30-vuotiaiden avaamien arvo-osuustilien määrä kasvoi jopa yli 90 prosenttia.

Tämä on erinomainen henkilöstöetu kesätyöntekijöille, sillä se osoittaa kuinka tärkeänä työnantaja näkee kansankapitalismin edistämisen nuorten osalta. Jäsenenämme nuoret saavat Viisas Rahan -digilehden sekä pääsevät verkostoitumaan muiden nuorten kanssa. OP:lle tämä on yksi monista konkreettisista teoista monisukupolvisen säästämisen edistämiseksi, kiittelee Osakesäästäjien toimitusjohtaja Victor Snellman.

OP:n tarjoamat jäsenedut:

• Osakesäästäjien jäsenille edulliset kaupankäyntipalkkiot op.fi-verkkopalvelussa ja OP-mobiilissa. Välityspalkkio on Suomessa ja Ruotsissa listatuille arvopapereille 0,15 %, minimissään 5 euroa per toteutunut toimeksianto ja muilla markkinoilla 0,15 %, minimissään 8 euroa per toteutunut toimeksianto.
  • Mikäli olet Osuuspankin omistaja-asiakas, osake- ja ETF-kaupoissa (markkinat Suomi ja Ruotsi) on yhden prosentin (1%) palkkiokatto 30.8.2021 saakka riippumatta hinnaston mukaisesta minimipalkkiosta.
  • Nuoret Osakesäästäjät (alle 30v.) saavat lisäksi maksutta käyttöönsä Säästäjän palvelupaketin.

Tarkemmat tiedot jäseneduista: osakeliitto.fi/op

Lisää jäsenduista