Opiskelijajäsenyys on muuttunut Nuoret Osakesäästäjät -jäsenyydeksi

11.8.2017

Opiskelijajäsenyys on kesän aikana muuttunut Nuoret Osakesäästäjät -jäsenyydeksi uuden nuorisoverkoston ja toiminnan perustamisen myötä. Opiskelijajäsenyys muuttuu automaattisesti Nuoret Osakesäästäjät -jäsenyydeksi, joten opiskelijajäsenen ei tarvitse erikseen hakea uutta Nuoret Osakesäästäjät -jäsenyyttä. Muutos ei vaikuta jäsenmaksuun, joka on tälle vuodelle 10 euroa.

Mikä muuttuu?

• Nuoret Osakesäästäjät-jäseneksi voi liittyä kaikki alle 30-vuotiaat nuoret, eli opiskelija-statusta ei enää vaadita alennetun jäsenyyshinnan saamiseksi

Nuoret Osakesäästäjät -verkosto

Nuoret Osakesäästäjät on kesällä 2017 perustettu ja Osakesäästäjien Keskusliitto Ry:n alla toimiva verkosto, jonka tavoitteena on innostaa ja opastaa nuoria sijoittamaan ja säästämään fiksusti sekä rohkaista nuoria vaikuttamaan ja luomaan uusia tärkeitä suhteita sekä kontakteja liikemaailmaan. Verkosto pyrkii sijoitus-, koulutus- ja verkostoitumistapahtumien kautta edesauttamaan nuorten mahdollisuuksia luoda vahva pohja omalle taloudelleen ja kasvattaa varallisuutta erilaisin sijoittamisen keinoin. Verkosto toimii aktiivisesti ajan hermolla puuttuen myös yhteiskunnallisiin ja lainopillisiin seikkoihin, jotta Suomalaisen nuoren olisi yhä helpompaa ja yksinkertaisempaa kulkea kohti taloudellista vakautta ja -riippumattomuutta.

Verkoston toiminta

Nuoret Osakesäästäjät -verkostoa johtaa ja hallinnoi yhdeksän perustajajäsenen lisäksi noin kaksikymmentä aktiivijäsentä kahdeksalta eri paikkakunnalta. Verkoston toimintaan kuuluu mm. sijoitustapahtumien järjestämistä, sisällöntuottoa ja somettamista sekä yhteistyökuvioiden rakentamista eri yritysten, koulujen ja sisarjärjestöjen kanssa. Verkosto on suunnitellut syksylle 2017 paikallistoimintaa pääkaupunkiseudun lisäksi ainakin Turkuun. Verkoston tavoitteena on kuitenkin kasvaa ja laajentaa toimintaansa myös muille paikkakunnille.

Verkosto on myös hyvin aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Seuraa Nuoria Osakesäästäjiä seuraavilla tunnuksilla:

• Facebook: Nuoret Osakesäästäjät
  • Twitter: NuoretOS
  • Shareville: Nuoret Osakesäästäjät
  • LinkedIn: Nuoret Osakesäästäjät

Liity aktiivijäseneksi

Nuoret Osakesäästäjät hakee nyt innokkaita ja aktiivisia nuoria vapaaehtoisia liittymään verkoston kasvavaan joukkoon. Aktiivijäsenenä pääset suunnittelemaan ja kehittämään paikkakuntasi Nuoret Osakesäästäjät -toimintaa sekä verkostoitumaan ja luomaan tärkeitä suhteita ja kontakteja liikemaailmaan. Ilmianna itsesi jo tänään ja liity aktiivijäseneksi lähettämällä vapaamuotoinen esittely itsestäsi osoitteeseen: nuoret@osakeliitto.fi