Osakesäästäjien jäsenille 29.3. alkava 59 € arvoinen sijoituskurssi ilmaiseksi – liity heti!

24.2.2021

Suoraan Osakesäästäjien edulliseen jäsenmaksuun kuuluvana saat laadukkaan Viisas Raha -talouslehden. Valitsemastasi jäsenyyslajista riippuen lehti toimitetaan joko paperilehtenä kotiisi tai kätevästi joka paikkaan mukana kulkevana sähköisenä digilehtenä.

Lue Viisaan Rahan näytenumero täältä »

Osakesäästäjien jäsenet saavat 29.3.2021 alkavan sijoittamisen peruskurssin ilmaiseksi! Kurssin arvo on 59 € ja jäsenenä pääset osallistumaan sille maksutta. Liity heti jäseneksi, jotta pääset hyödyntämään edun ja kurssin annit!

Sijoittamisen peruskurssi on kuuden illan kokonaisuus, jossa perusteet saadaan varmasti haltuun. Perusteiden ollessa kunnossa on osaamistaan helppo rakentaa eteenpäin! Kurssilla opit välttämään yleisimmät kalliit ajatusvirheet.

Kurssi toteutetaan verkossa Teams Live Event -ohjelmaa käyttäen, joten osallistuminen on turvallista ja mahdollista mistä tahansa käsin.

Ilmoittaudu koulutukseen täältä »

Osakesäästäjien jäsenenä saat rahanarvoisia jäsenetuja, kuten merkittäviä alennuksia yhteistyökumppaneidemme tarjoamista tuotteista ja palveluista. Jatkuvasti kasvavaan Osakesäästäjien kumppaniverkostoon kuuluu muun muassa pankkeja, osakevälittäjiä, analyysipalveluita, sijoituskouluttajia, alan kirjallisuuden tarjoajia sekä talouslehtiä.

Lue lisää jäseneduista ja liity jäseneksi täältä »

Jäsenenä sinulla on myös pääsy Osakesäästäjien paikallisyhdistysten järjestämiin tapahtumiin, kuten erilaisiin yritysesittelyihin ja -vierailuihin. Sijoituskerhojen kokoontumisissa pääset vaihtamaan ajatuksia muiden osakesäästäjien kanssa.

Liittyminen sijoittajien valtakunnalliseen yhteisöön Suomen Osakesäästäjiin kannattaa monella tasolla! Hyödyt laajan kumppaniverkostomme tarjoamista eduista ja säästät selvää rahaa. Samalla olet osana sijoittajien yhteisöä mukana edistämässä kansankapitalismia ja omistusmyönteisyyttä Suomessa. Suurempi yhteisö takaa entistä vaikuttavamman sijoittajien edunvalvonnan esimerkiksi lainsäädännössä.

Liity jäseneksi täältä »