Suomen Osakesäästäjien ja Danske Bankin yhteistyösopimus

1.11.2019

Suomen Osakesäästäjien ja Danske Bankin yhteistyösopimuksen mukaan nykyiset ja tulevat Osakesäästäjien jäsenet saavat merkittäviä etuja. Nykyisen jäsenen avatessa Danske Bankin asiakkuuden, maksaa Danske Bank jäsenen puolesta Osakesäästäjien jäsenmaksun jopa kahden vuoden ajalta. Vastaavasti uusi Danske Bankin asiakas, joka ei vielä ole Osakesäästäjien jäsen, voi veloituksetta liittyä Osakesäästäjien jäseneksi ja Danske Bank maksaa digi-jäsenmaksun. Etuihin kuuluu myös muun muassa edulliset kaupankäyntikulut ja maksuton online kaupankäyntipalvelu reaaliaikaisine kursseineen, sekä maksuton Osakesäästötili.

Jos olet jo Osakesäästäjien jäsen, voit avata asiakkuuden Danske Bankiin välittömästi. Tarvitset siihen jäsennumeron, jonka löydät Viisas Raha –lehden takakannesta tai jäsenmaksu laskusta. Valitettavasti emme ensisijaisesti voi palvella puhelimitse tai sähköpostitse jäseniämme jäsennumeron suhteen tällä hetkellä henkilökuntapulan vuoksi.  Ohjeet asiakkaaksi siirtymisestä löytyvät täältä  https://danskebank.fi/sinulle/tule-asiakkaaksi/yhteistyokumppaneiden-jasenedut/suomen-osakesaastajat

Uusien jäsenien osalta käytännön järjestelyt vaativat vielä järjestelmien yhteensovittamista, mutta nämä saadaan valmiiksi lähiaikoina.