Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi Victor Heinänen

Osakesäästäjien hallitus on nimittänyt Victor Heinäsen (35) Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtajaksi. Heinänen (DI, KTM) siirtyi Osakesäästäjiin finanssialan ulkopuolelta ja aloitti tehtävässä 15.9. Hänellä on monipuolista kokemusta liiketoiminnan kehittämisen ohella muun muassa myynnistä, markkinoinnista ja tuotteistamisesta.

– Haimme tehtävään henkilöä, joka ymmärtää yhtä hyvin nuorten kuin kokeneidenkin osakesäästäjien tarpeita sekä osaa katsoa toimintaamme uusin silmin. Suomen Osakesäästäjät saa Heinäsestä energisen ja monipuolisen osaajan yhteisön johtoon, toteaa hallituksen puheenjohtaja Timo Rothovius.

– Olen nyt parin viikon ajan ehtinyt tutustua yhdistyksen taustoihin sekä asiantunteviin työntekijöihimme, jotka ovat hoitaneet työnsä mallikkaasti vuoden kestäneellä siirtymäkaudella. Pääsen aloittamaan niin sanotusti puhtaalta pöydältä, kertoo Victor Heinänen.

Suomen Osakesäästäjien jäsenmäärä ja yhteistyökumppanuudet ovat viimeisten vuosien aikana kasvaneet tasaisesti ja nyt on aika laittaa uusi vaihde silmään, perustehtäviä unohtamatta.

Heinäsen henkilöhaastattelu on luettavissa 1.10. ilmestyvästä Viisas raha -lehdestä.