Suosittele jäsenyyttä ja anna se lahjaksi

18.11.2021

Suomen Osakesäästäjiin kuuluu kohta 36 000 yksityissijoittajaa. Toimitusjohtaja Victor Snellman tosin on asettanut kunnianhimoisen, 100 000 jäsenen tavoitteen. Se on tärkeä tavoite myös yksittäisen jäsenen kannalta.

Osakesäästäjien tärkein tehtävä on auttaa suomalaisia vaurastumaan. Suomessa on pian miljoona osakkeenomistajaa, mutta varsin vähän tahoja, jotka puhuvat yksityissijoittajien puolesta.

Yhdistys on näkyvillä sekä sijoittajan arjessa että sijoittamiseen liittyvässä julkisessa keskustelussa ja tekee aktiivista vaikuttamistyötä yksityissijoittajien aseman parantamiseksi.

Vuoden 2020 jäsenkyselyssä lähes 60 % jäsenistä piti edunvalvontatyötä Osakesäästäjien tärkeimpänä tehtävänä. Ja mitä enemmän jäseniä, sitä vaikutusvaltaisempi yhteisö on.

– Jäsenmäärän kasvu johtaa liiton tulovirran kasvuun, entistä parempiin jäsenetuihin ja liiton vaikuttavuuteen, eli sillä on positiivinen kehävaikutus. Vain kasvamalla voidaan kehittää toimintaa ja osakesäästämisen tulevaisuutta oikeaan suuntaan, Snellman kommentoi jo syksyllä 2020 tullessaan valituksi toimitusjohtajan pestiin.

Vaikutusvaltainen yhteisö tuo hyötyjä

Marraskuun lopussa moni miettii jo kuumeisesti joululahjoja lähipiirilleen. Osakesäästäjien jäsenyys on lahja, josta on hyötyä loppuelämäksi.

Lukuisten rahanarvoisten jäsenetujen ja Viisas Raha -talouslehden lisäksi jäsenet hyötyvät, kun yksityissijoittajien asema Suomessa paranee.

Oli lahjansaaja sitten nuori tai vanha, jo muhkean sijoitussalkun kasvattanut tai vasta ensimmäisiä sijoituksia suunnitteleva, jäsenyys takaa pääsyn osaksi vaikutusvaltaista sijoittajien yhteisöä.

Liittymällä nyt saat loppuvuoden jäsenyyden ilmaiseksi ja ehdit vielä saada vuoden viimeisen Viisas Raha -talouslehden. Jos ostat jäsenyyden lahjaksi, muista pyytää lahjansaajalta suostumus.

Jäsenyyden voi ostaa lahjaksi täältä.

Alkuperäisen tekstin on kirjoittanut Maarit Krook, viisasraha.fi mediaan.