Osakesäästäjien Keskusliitto ry on kutsunut uudeksi toimitusjohtajaksi Tuomo Katajamäen – keskushyökkääjästä tuomariksi

22.11.2018

Osakesäästäjien toimitusjohtajana aloittaa joulukuussa 2018 vankan kokemuksen omaava Tuomo Katajamäki. Katajamäki siirtyy Osakesäästäjiin Danske Bankista ja on toiminut Danske Marketsissa, Head of Retail Sales roolissa jo 15 vuoden, ja alalla yli 35-vuotta. Samalla edistäen osakesäästämistä Osakesäästäjien Keskusliiton hallituksen varapuheenjohtajana.

Tuomo Katajamäki, 55, on koulutukseltaan KTM sekä insinööri. Hän johtaa liki 30 000 Osakesäästäjän edunvalvontaan ja koulutukseen erikoistuvaa liittoa kohti vauraampia suomalaisia. Katajamäen vahva johtamistausta sekä osaaminen finanssialalta tuovat tehtävään kokemusta ja rohkeutta. Edellisen toimitusjohtajan Antti Lahtisen jälkeen liitto on uudistumassa voimakkaasti ja tiimi tarvitsee paitsi hyvän valmentajan, niin ammattitaitoisen tuomarin edunvalvontakentälle.

”Jokaisella on mahdollisuus vaurastua” on Katajamäen sanoma kaikille kotitalouksille. Osakesäästäjät tulevat yhä aktiivisemmin huolehtimaan jokaisen yksityissijoittajan eduista, sekä mahdollistamaan taloudellisen hyvinvoinnin jokaiselle.

Yhteystiedot
Jamilla Heiskanen                                                                     Anu Latva-aho
Toimistopäällikkö                                                                      Järjestöpäällikkö
045 2670303                                                                               040 6825144